כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חשש בבני ברק

כך פועלת השיטה: המתחזה מגיע לחנויות ועוקץ אלפי שקלים

ע"פ דיווחים של בעלי החנויות מדובר בגבר המתחזה כנציג מס הכנסה המבקש לרוקן את תכולת הקופות בעסק ונעלם יחד עם הכסף| בעקבות העוקץ קרא ארגון "השומרים" לבעלי העסקים לבקש מהפקחים בשעת ביקורת להזדהות באמצעות תעודות את היותם נציגים רשמיים של רשויות המס בישראל

כך פועלת השיטה: המתחזה מגיע לחנויות ועוקץ אלפי שקלים
תמונת החשוד צילום: דוברות השומרים בני ברק

עשרות עסקים נעקצו בעיר בני ברק: ע"פ דיווחים של בעלי החנויות בעיר, גבר בשנות ה-40 לחייו, בעל מבנה גוף חסון, מגיע לחנויות ומזדהה כעובד של מס הכנסה.

החשוד מבקש מהמוכרים בחנויות לרוקן את תכולת הקופה ולהציג את החשבוניות. בשלב מסוים הוא אוסף את תכולת הקופה וטוען בפני המוכר כי הוא יוצא החוצה לקרוא לצוות שנמצא עמו - ואז נעלם מהמקום.

נכון להבוקר נעקצו בשיטה זו מספר בעלי חנויות בסכומים של אלפי שקלים וכעת מתבצעות פעולות מודיעיניות יחד עם משטרת ישראל בניסיון לעלות על עקבותיו.

בארגון "השומרים" בבני ברק קראו לבעלי חנויות להנחות את המוכרים, שבמידה ויש ביקורת של מס הכנסה, לבקש מהפקחים להזדהות ולהוכיח באמצעות תעודות את היותם נציגים רשמיים של רשויות המס בישראל, כמו"כ קרא הארגון לבעלי החנויות לפקוח עיניים ולדווח למוקד "השומרים" על כל מקרה חשוד וחריג, עוד ציינו כי במידה וישנן חנויות שנעקצו בשיטה זו ועדיין לא דיווחו לרשויות, מתבקשים בעלי העסקים ליצור קשר מיידי עם הארגון בבני ברק.

 

 

עוקץ התחזות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד