כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
פאניקה בחנויות מזון

גנרל רוסי נוסף נהרג בניסיון להסתער על קייב

הגנרל אולג מיטאייב, מפקד דיוויזיית הרובים הממונעים ה-150 של הצבא הרוסי, נהרג כשניסה לכבוש את הבירה קייב, מותו של הגנרל הוא הרביעי בסדרת מותם של גנרלים בכירים בצבא רוסיה. בחנויות מזון בערים שונות ברוסיה התושבים מסתערים על הסוכר

גנרל רוסי נוסף נהרג בניסיון להסתער על קייב
המלחמה באוקראינה צילום: צבא אוקראינה

גנרל רוסי שנהרג בניסיון להסתער על העיר מריופול שבדרום אוקראינה, הפך למפקד הרוסי הבכיר הרביעי שנהרג מאז החלה הפלישה, כך טוענים באוקראינה. האלוף אולג מיטאייב, מפקד דיוויזיית הרובים הממונעים ה-150 של הצבא הרוסי, נהרג כשניסה לכבוש את העיר.

מותו של הגנרל ומותם של אלפי חיילים רוסים באוקראינה, לא נעלם מעיני אזרחי רוסיה, וזאת על אף ניסיונו של פוטין להסתיר את האמת מאזרחיו, באמצעות השתקת הרשתות החברתיות. קונים ברוסיה נראו בפאניקה בסופרמרקטים ברחבי מוסקבה כאשר הסנקציות הבינלאומיות עקב הפלישה לאוקראינה מתחילות לפגוע באספקה ​​חיונית. אנשים נצפו נלחמים על סוכר.

אנה, תושבת מקומית שצילמה את הקטטה הרועשת, אמרה לתקשורת Podyom הרוסית, שאנשים התנהגו באגרסיביות כי נבהלו מהמדפים הריקים. "הם חוששים ממשבר כלכלי חמור שעלול להיגרם כתוצאה מהסנקציות המענישות שגרמו למטבע הרובל לצלול בערכו". אנה אמרה: "היו מדפים ריקים - בלי מלח, בלי סוכר, בלי פסטה, בלי כוסמת ורק אורז יקר".

הרשויות הרוסיות החלו בבדיקות ב-26 אזורים בחשד למחירים גבוהים, וכמה חנויות מתחילות לקצוב את הסכומים בהם אנשים יכולים לקנות. בקיזלבסק, סיביר, אמר תושב מקומי: "לא היה סוכר כבר שלושה ימים, ניסיתי לקנות אותו כל הזמן הזה. האם אנחנו מבקשים יותר מדי?". באזור פרימורסקי, בסיביר הביקוש לסוכר עלה ב-400 אחוז, הרשויות התחננו להפסקת רכישת הפאניקה. אך את התושבים זה לא מרגיע והם מסתערים.

סיביר סוכר פאניקה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד