כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סיבות אישיות?

ראש המטה של נתניהו ביקש לעזוב את תפקידו

ראש המטה של רה"מ לשעבר בנימין נתניהו ב-4 השנים האחרונות, אשר חיון,  ביקש לסיים את תפקידו. נתניהו ביקש מחיון לחכות עם ההודעה מספר ימים בטרם יעזוב

ראש המטה של נתניהו ביקש לעזוב את תפקידו
ראש הממשלה לשעבר נתניהו וראש לשכתו אשר חיון צילום: משרד רה"מ

ראש המטה של בנימין נתניהו בארבע השנים האחרונות, אשר חיון, ביקש לסיים את תפקידו – את הידיעה חשף הערב העיתונאי מיכאל שמש, הסיבות לבקשה אינם ברורות וככל הנראה אישיות. 

חיון שימש יותר משלוש שנים בתפקיד ראש הסגל של ראש הממשלה לשעבר נתניהו וכיום הוא ראש מטה ראש האופוזיציה. חיון נחשב לאיש הבכיר בלשכה והוא גם הקרוב ביותר לבנימין נתניהו בשנים האחרונות. על פי הדיווח ב'כאן 11', נתניהו ביקש מחיון להמתין מספר ימים עם ההודעה על סיום תפקידו. 

בעבר שיבח נתניהו את חיון וכתב עליו: "כולכם יכולתם להתרשם, כל אחד במקומו, כל אחת במקומה, מהמסירות של אשר למדינה, למטרות המשותפות לכולנו, לעבודה", חיון אינו אדם מוכר במיוחד. ראשי לשכה קודמים אחרים שמילאו את התפקיד הזה עשו זאת פעמים רבות עם הרבה יותר יחסי ציבור. בניגוד לכך, לאורך כל השנים ניסה חיון דווקא להיות כמה שיותר מאחורי הקלעים ופחות לבלוט, ובעיקר התמקד בעבודתו. אם אכן יעזוב, יצטרף חיון לשורה של אנשים קרובים שעזבו עבודתם עם נתניהו.

בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד