כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המח"ט העיד

זעם בשומרון: רכז הביטחון נעצר, חבריו שובתים

רכז הביטחון של המאחז חוות גלעד שוהה במעצר בחשד למעורבות בפעולת תג מחיר | מפקד החטיבה העיד: "מהטובים ביותר בגזרה" | רכזי הביטחון הודיעו על שביתה

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: דובר צה"ל

המשטרה עצרה אתמול (שלישי) את רכז הביטחון של המאחז חוות גלעד בחשד למעורבות בפעולת תג מחיר שהתרחשה לאחרונה באזור. קצין הביטחון חשוד אף בשיבוש הליכי חקירה. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בשלושה ימים.

בעקבות המעצר נרשם זעם רב במאחז חוות גלעד ורכזי ביטחון משורה של יישובים הכריזו על שביתה. בתוך כך, מח"ט שומרון, אל"מ רועי צוויג, העיד במהלך הדיון שנערך בבית המשפט בבית בעניינו של הרבש"צ.

"הוא מהרבש"צים הטובים ביותר בגזרה מבחינה ערכית ומקצועית. האירוע המדובר דווח לי ולחטיבה על ידי יאיר. הוא דיווח על האירוע, כולל כל הפרטים וכולל הסרטונים שנשלחו לנו", אמר צוויג במהלך הדיון.

ממאחז חוות גלעד בתגובה: "קהילת חוות גלעד קיבלה בזעם רב את ההודעהעל מעצרם של שניים מטובי חבריה, בידי ימ"ר ש"י. מדובר ברבש"צ היישוב ב-3 השנים האחרונות, יוצא סיירת גולני, ובאחראי השמירות האזרחיות - אף הוא יוצא צבא".

"מבירור מול הצבא ניכרת הפתעה גמורה גם מצדם. לאור ההפתעה, הגיע מח"ט שומרון להעיד לטובת הרבש"צ בדיון בבית המשפט. המח"ט אמר נחרצות שאין קשר בין הרבש"צ לבין מה שמייחסים לו, ושבעבר יחד איתו הם מנעו מקרים דומים. למרות זאת, יאלצו שני התושבים להעביר את חג הפורים במעצר כאחרוני הפושעים. אנו דורשים מהמשטרה לשחררם לאלתר", הוסיפו במאחז.

שומרון רכז ביטחון שביתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד