י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מדרום לקבר מרדכי ואסתר

רעידת אדמה בעוצמה של 5.8 הורגשה באיראן

רעידת אדמה בעוצמה של 5.8 הורגשה בחלקה הדרומי של איראן. כך לפי מרכז המחקר הגיאולוגי הגרמני GFZ. מוקד הרעש היה בעומק של עשרה קילומטרים | תושבים באיחוד האמירויות ובסעודיה דיווחו כי גם במדינתם הורגשה רעידה

רעידת אדמה בעוצמה של 5.8 הורגשה באיראן
רעידת אדמה צילום: unsplash

רעידת אדמה הורגשה הבוקר בדרום איראן ליד נמל בנדר עבאס, הרעידה, בעוצמה 5.8, גרמה לתושבים לברוח מבתיהם ולפחות להרוג אחד, כך דיווחה הטלוויזיה הממלכתית במדינה.

הרעידה שמקורה במחוז הורמוזגאן, הנמצא מדרום לקבר מרדכי ואסתר הורגשה מעבר למפרץ במדינות כמו דובאי, בחריין ואיחוד האמירויות. גורמים מקומיים אמרו כי "אדם אחד מת לאחר שעמוד חשמל נפל עליו". הטלוויזיה הממלכתית הראתה תושבים בבנדר עבאס בורחים מבתיהם בבהלה. סוכנות הידיעות הממלכתית של איראן IRNA אמרה כי לא נגרם נזק מבני לבתים באזור. 



עוד דווח כי הנשיא אברהים ראיסי הורה לסגן הנשיא הבכיר שלו, מוחמד מוחבר, לבקר במחוז הורמוזגאן בהקדם האפשרי והוא הפציר בכל הגופים האחראים לטפל באנשים שסבלו מפציעות ונזקים.

בתוך כך, רעידת אדמה בעוצמה 5.1 פקדה את העיר ג'אנגיה שבמחוז גאנסו בצפון-מערב סין - כך על פי הודעת מנהל רעידת האדמה בסין שהתפרסמה הלילה (חמישי). הרעש התרחש בשעה 08:26 בבוקר בעומק של תשעה ק"מ.

איראן רעידת אדמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד