כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
'לא תדחוף!'

לקראת הלווית הענק, קריאה נרגשת: "למנוע את האסון הבא"

לקראת הלווית הענק היום של מנהיג היהדות החרדית הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, פורום משפחות אסון מירון בקריאה למשטרת ישראל ולמאות אלפי המשתתפים לעשות הכל בכדי למנוע רח"ל 'אסון מירון 2' חלילה וחס: "לא לחזור על המראות המזעזעים" | האב השכול בקריאה אישית נרגשת | צפו

לקראת הלווית הענק, קריאה נרגשת: "למנוע את האסון הבא"
קמפיין לא תדחוף צילום: יחצ

בפורום משפחות אסון מירון, קוראים לציבור ולמשטרת ישראל לוודא שחלילה לא יתרחש אסון נוסף רח"ל, בדומה למה שאירע בל"ג בעומר אשתקד, בו קיפחו את חייהם - 45 בני אדם בעת ההדלקה המסורתית של הרבי מתולדות אהרן.

"הכאב הגדול במותם של 45 הרוגי מירון חייב לחלחל עמוק לציבוריות הישראלית, ונשמרתם מאד לנפשותיכם". אומרים בפורום המשפחות השכולות.

מודעה שהופקה לרגל ההלוויה

בפורום קראו גם למשטרת ישראל ולשוטריה בשטח, לפעול במקסימום בטיחות: "‏בלי גדרות, בלי מחסומים, בלי מדרגות, ובלי מעברים צרים". מעל הכל, "הכי חשוב שמשטרת ישראל תדאג שיהיה רמקול פורץ. הלוואי שהלקחים מאסון מירון ייושמו וכל משתתף יזכה לחזור הביתה בשלום, מיליון איש בהלוויה בשטח קילומטר אחד בלבד זו סכנת נפשות אמיתית".

ניצול אסון מירון הרב אביגדור חיות, ששיכל באסון את בנו ידידיה ז"ל, ואת תלמידו מוישי לוי ז"ל, וכמעט נהרג בעצמו, קרא אתמול לציבור המשתתפים: "בואו ניקח צעד אחורה, בואו לא נחזור על מראות מזעזעים שראינו במירון או במקומות אחרים. צעד אחורה, זה גם נקרא להשתתף. ניתן לכל אחד את המרווח שלו. ניתן לשני קצת לזוז, קצת לנשום, ובעזרת ה', נסיים את מסע ההלוויה בשלום".

אסון מירון תשפ"א הרב חיים קנייבסקי הלוויה משפחות שכולות ידידיה חיות אביגדור חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד