י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מרכזי החסידות שהפכו לחדרי אוכל

האדמו"רים שדאגו לאוכל ושתייה עבור רבבות משתתפי הלוויה

הלוויית הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל: עשרות אלפי המלווים שהגיעו מחוץ לעיר בני ברק התקבלו במרכזי החסידות של ויז'ניץ ונדבורנה, עם ספרי לימוד, שיעורי תורה, סעודות חמות, כיבוד קל ושתייה. 'בחדרי חרדים' על קידוש השם הגדול בעיר התורה והחסידות

האדמו"רים שדאגו לאוכל ושתייה עבור רבבות משתתפי הלוויה
אלפים גודשים את מרכזי החסידות של ויז'ניץ ונדבורנה צילום: באדיבות המצלם

מרכזי החסידות של ויז'ניץ ונדבורנה הפכו היום (ראשון) למוקד עלייה לרגל עבור עשרות אלפי אנשים שהגיעו לבני ברק לרגל מסע הלוויה של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל.

מיד בשעות הבוקר המוקדמות החלה נהירה של אלפים ל'בית ויז'ניץ' שבקרית ויז'ניץ בבני ברק. בהוראת האדמו"ר מויז'ניץ, החסידות העמידה את הבניין הענק לרווחת המוני המלווים שהגיעו מחוץ לעיר.

בתיעודים שזרמו במהלך היום מהבניין נצפו המוני אברכים ובחורים שוקדים על לימודם בהיכל בית המדרש, לצד ציבור גדול שהתאסף ברחבי הבניין וקיבל כיבוד קל ושתייה.

במקביל, גם ‏במטבחי חסידות נדבורנה בבני ברק הגישו אוכל חם לאלפי המשתתפים בהלוויה. בחסידות אף הודיעו במהלך הלוויה כי מזמינים את הציבור לבוא ולסעוד במרכז החסידות, אחרי מסע הלוויה.

האדמו"ר מויז'ניץ - שהשתתף במסע הלוויה למשך זמן מה בקרן הרחובות דמשק אליעזר, עזרא - התעניין על סדרי התפילות והשיעורים בביהמ"ד הגדול 'בית ויזניץ' והביע את בקשתו שיתנו אוכל ושתייה בשפע רב ובמיוחד לאלה המתגוררים מחוץ לעיר, שחלילה לא יבואו לידי עילפון.

ואכן, מיד עם סיום הלוויה ברחובות העיר - אלפים הגיעו לסעוד בבניין 'בית ויז'ניץ', שם הוגשו לציבור ארוחות חמות לצד כיבוד קל.

ויז'ניץ נדבורנה הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד