כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
צברו חובות במיליונים

במבצע משותף: 13 רכבים של סרבנים הוחרמו

רשות המסים והמשטרה פעלו בטורעאן כנגד סרבני מס | חלק מהחשודים מוגדרים כ"יעדים עברייניים" של המשטרה | במסגרת המבצע עוקלו 13 רכבים 

במבצע משותף: 13 רכבים של סרבנים הוחרמו
רכב שהוחרם צילום: רשות המסים

במסגרת פעילות מבצעית "מסלול בטוח" והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית לחיזוק המשילות וההרתעה – נערך הבוקר (שני) מבצע משותף של משטרת ישראל ורשות המסים בטורעאן, במסגרתו נתפסו ועוקלו 13 רכבים.

הפעילות התמקדה בסרבני מס שצברו חובות בהיקף כולל של למעלה מ-3 מיליון ש"ח  למס הכנסה נצרת ומע"מ טבריה, עם דגש על סרבני מס שהם גם יעדים של המשטרה. מטרת הפעילות הייתה להגיע לרכוש של אותם חייבים.

במסגרת המבצע, שנערך בשיתוף עם פרקליטות מחוז צפון, פשטו שוטרי המחוז הצפוני של משטרת ישראל ואנשי יחידת האכיפה הצפונית של רשות המיסים (הוצל״פ חיפה) על בתיהם של החייבים. במהלך החיפושים נתפסו ועוקלו 13 רכבים, חלקם רכבי יוקרה, שמתוכם 6 שייכים ליעדים משטרתיים של פרקליטות מחוז צפון. החקירה נגד החייבים עודנה בעיצומה.

"משטרת ישראל ורשות המסים ימשיכו להגביר את האכיפה בתחום הפשיעה הכלכלית, כחלק מהמאבק בפשיעה בחברה הערבית, במטרה לחשוף ולמוטט את התשתית הכלכלית של מחוללי הפשיעה הפוגעים בתחושת הביטחון של האזרחים‏", נמסר.

החרמת רכבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד