כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
יצא לעסקיו ולא שב

טרגדיה: אבא בן 33 נהרג בתאונת דרכים

חרדי תושב ג'קסון בניו ג'רזי, נהרג בתאונת דרכים בניו אורלינס, בעת נסיעת עסקים בעיר בסוף השבוע | הקורבן מטופל על ידי חברה קדישא המקומית, והוא יוטס לקבורה בניו יורק

טרגדיה: אבא בן 33 נהרג בתאונת דרכים
מורדי גלפנד ז"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה קשה: מורדי גלפנד, בן ה-33, תושב ג'קסון שבניו ג'רזי, נהרג בתאונת דרכים בעודו נוהג ברכבו בניו אורלינס במסגרת נסיעה לצורך עסקיו.

מכריו מספרים על בעל ואבא אהוב בקהילה החרדית בג'קסון וכל מי שהכיר אותו העריך והוקיר. מורדי ז"ל התגאה במיוחד במעורבות עמוקה בבתי הספר של ילדיו ולעתים קרובות יצא מגדרו כדי לקדם את האינטרסים והצרכים של הציבור.

אתר Lakewood Alerts מפרסם, כי בדרכו השקטה, מורדי ז"ל היה בעל חסד נדיר, שתואר כחסר אנוכיות, ומוכן לעשות את הכל למען האחר.

הוא הותיר אחריו את אלמנתו דבורה, ילדים, הורים, אחים ואחיות. המשפחה מסרה ל-Lakewood Alerts כי המשפחה אסירת תודה על התפילות של כלל ישראל, ועל ההתעניינות והדאגה לשלומו. "זה נתן לנו כך להמשיך עם חיזוק אדיר, בידיעה שכל כך הרבה יהודים דאגו למורדי", אמר בן משפחה.

"אנו אסירי תודה רבה גם למתנדבי 'הצלה', "חברים מרכז ג'רזי", "שומרים", "אחיעזר" וארגונים נוספים, כמו גם למשטרה המקומית, על כל מה שעשו כדי להציל את מורדי".

המשפחה הודתה לעסקנים שליוו את המשפחה האבלה בימיה הקשים ובהם; יהודה אקשטיין, אליוט זקס, חיים מייזלס, יוסי גרינוולד, יעקב גד, מנדי שכטר מחב"ד ניו אורלינס ורבים אחרים. הבולטת ביותר היתה עבודתו הבלתי נלאית של ברוך בר בנדר מארגון 'אחיעזר', שפעל 24 שעות ביממה למען המשפחה.

חרדי נהרג תאונת דרכים קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד