י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יתנצל בפומבי?

אירוח האלפים בבני ברק: הסתה חמורה בפייסבוק של יו"ר הכנסת

מפרופיל הפייסבוק של יו"ר הכנסת נכתבה תגובת הסתה חריפה ומזלזלת בבהקשר להכנסת האורחים של תושבי ב"ב במסע הלווית הגר"ח זצ"ל | בלשכת לוי טוענים כי מדובר בעובד שרצה להגיב מחשבונו האישי | בן גביר דורש התנצלות

אירוח האלפים בבני ברק: הסתה חמורה בפייסבוק של יו"ר הכנסת
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בעמוד הפייסבוק של יושב ראש הכנסת מיקי לוי, פורסם בשעות האחרות פוסט הסתה נגד הציבור החרדי. בלשכת לוי מיהרו להבהיר כי מדובר בטעות של אחד העובדים, אך בכנסת דורשים התנצלות פומבית.

התגובה נכתבה בתגובה לפוסט שפורסם בפייסבוק אשר בא לציין את היקף עולם החסד שקיים בציבור החרדי ובו נראים הבתים שפתחו תושבים חרדים מבני ברק למען האלפים שהגיעו להשתתף במסע הלוויה.

מעמוד הפייסבוק של יו"ר הכנסת מיקי לוי נכתב בתגובה לפוסט, "בלה בלה בלה…", נכתב בזלזול, "מי שנותן לאחיו למות למענו בצבא ולא נושא בנטל, אין לו חסד ולא נתינה".

בלשכתו של לוי מיהרו להסביר, כי היו"ר לוי בכלל נמצא בטיסה כעת "וזה ממש לא משקף את דעתו". בלשכה הסבירו כי "אחד העובדים הגיב מהחשבון האישי שלו ושלח בטעות מהחשבון של לוי. התגובה הפסולה נמחקה".

ההבהרה לא הורידה את מפלס הזעם, כאשר לצד הדרישה לפטר את העובד, ח"כ איתמר בן גביר דרש כי לוי יפרסם הסתייגות פומבית מהדברים שנכתבו על ידי עובד בלשכתו.

"גם אם הדברים נכתבו מתוך הלשכה של לוי ולא על ידו, השנאה לחרדים הפכה להיות אובססיה אצל אנשי יש עתיד. עוזריו של מיקי לוי, לא היו כותבים בטעות, דברי בלע כאלה על ערבים והתנועה האיסלמית. אבל כשמדובר בחרדים, מותר לתקוף ומותר להשתלח. מביש", מסר ח"כ בן גביר.

חבר הכנסת בן גביר הוסיף ודרש: "הסרת הפוסט אינה מספיקה ויו"ר הכנסת מיקי לוי צריך להתנצל בפומבי על דברי השנאה ולהוקיע את פרסום הדברים".

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) מסר בתגובה לדברים הנלוזים שיצאו מלשכת יו"ר הכנסת: "עצוב לדעת שכמו במליאה גם בלשכת יו"ר הכנסת אין למיקי לוי שליטה על הנעשה וכל עוזר זוטר עושה כרצונו".

הרב חיים קנייבסקי הסתה פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד