ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
המתה בקלות דעת

במהירות מופרזת: הגלגל "התפנצ'ר" ושני הצעירים נהרגו

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד הנאשם ברכאת אבו עסה מתל שבע בגין המתה בקלות דעת בתאונת דרכים קטלנית של שני צעירים שהסיע ברכבו

במהירות מופרזת: הגלגל "התפנצ'ר" ושני הצעירים נהרגו
זירת תאונה קשה. אילוסטרציה צילום: הלל מאיר, פלאש 90

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד הנאשם ברכאת אבו עסה (20) מתל שבע בגין המתה בקלות דעת בתאונת דרכים קטלנית של שני צעירים שהסיע ברכבו.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ואדים סיגל, הנאשם נהג בתאריך 13.9.20 בכביש 6 מכיוון צפון לדרום, בלי פוליסת ביטוח תקפה, וברכבו שלושה נוסעים, בינהם ריאן אעסם (16) ובהא אלדין אל ג'ראבעה (16), כשהם במושב האחורי ללא חגורות בטיחות.

הנאשם נהג במהירות מופרזת של לפחות 166 קמ"ש ותוך כדי הנהיגה התרחש נקר בגלגל הרכב. בשל השילוב בין הנקר לבין המהירות המופרזת בה נהג הנאשם, הוא איבד את השליטה על הרכב, סטה בחדות, חצה את השוליים השמאליים וירד עם הרכב לשטח העפר.

כתוצאה מכך, הרכב התהפך בשטח העפר מספר פעמים, עד שנעצר כשהוא הפוך על הגג. תוך כדי ההתהפכות, שני הנוסעים שלא הו חגורים נזרקו מהרכב, נחבטו בשטח העפר ומצאו את מותם המידי עקב כך.

בכתב האישום צוין, כי הנאשם גרם למותם של ריאן ובהא במעשיו ובמחדליו האסורים, וזאת בקלות דעת. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של המתה בקלות דעת ונהיגה ללא פוליסת ביטוח תקפה.

כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד