ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"אלימות אינה דרכנו"

חריג: הסיעות הערביות מיהרו לגנות את הפיגוע

הפיגוע הרצחני בבאר שבע זכה לגינויים מכל קצוות הקשת הפוליטי, והפעם גם בסיעות הערביות מיהרו לגנות. ברע"מ החברה בקואליציה ורבים ממצביעה מגיעים מהחברה הבדואית הודיעו כי הם קוראים לשמור על החוק ולגלות סובלנות בשעה זו, אפילו ברשימה המשותפת קראו הרגעת הרוחות, "אלימות אינה דרכנו" כתב איימן עודה

חריג: הסיעות הערביות מיהרו לגנות את הפיגוע
אחמד טיבי ואיימן עודה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפיגוע הקשה בבאר שבע בו נגדעו חייהם של ארבעה בני אדם, הביא לכך שבאופן חריג גם בסיעות הערביות גינו את הפיגוע שביצע אזרח ישראלי, תושב הפזורה, בסיעת רע"מ כמו גם בסיעת חד"ש גינו את המעשה וקראו להרגעת הרוחות לקראת ימי הרמדאן.

בהודעה ששיגרו במפלגת רע"מ נמסר כי המפלגה "מגנה את הפיגוע הנפשע בבאר שבע, ושולחת תנחומיה למשפחות הנרצחים ומאחלת החלמה מהירה ושלמה לפצועים. אזרחי המדינה הערבים שומרי חוק ומוקעים מתוכם כל גורם שמשתמש באלימות נגד אזרחים אחרים".

"רע"מ קוראת לכל האזרחים לשמור על מרקם החיים המשותף והעדין, לגלות אחריות ולקדם שיח סובלני בשעה קשה זו", נמסר עוד, כשלרוב בסיעת רע"מ שותקים אחרי אירועי טרור.

עוד בנושא:

מפלגת חד"ש גינתה אף היא את הפיגוע ומסרה: "חד"ש מגנה את הפגיעה הרצחנית באזרחים בב״ש. דרך האלימות אינה דרכו של הציבור הערבי בכלל ובנגב בפרט, ואינה חלק ממאבקם הצודק של ערביי הנגב נגד הנישול והדיכוי".

בהתייחס לדברים שאמר סגן שר הביטחון אלון שוסטר, אמרו במפלגת חד"ש שהיא חלק מהרשימה המשותפת: "אנו כבר שומעים את המסיתים מתכוונים להשתמש בטרגדיה כדי להצית תבערה גזענית ולהוביל לאלימות נגד אזרחים ערבים. אסור לתת להם לנצל רצח של חפים מפשע כדי להוביל לעוד אלימות".

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה כתב בהודעת הגינוי: ‏"קראתי בזעזוע על האירוע הרצחני בבאר שבע. אלימות היא אינה דרכנו ועלינו לגנות אותה בכל תוקף. ליבי עם משפחות ההרוגים בשעתן הקשה, ואני שולח איחולי החלמה לפצועים".

באר שבע פיגוע הרשימה הערבית המשותפת הערבים מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד