כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מסיבת הדבקה

כ-60 מעובדי חברת החדשות נדבקו במסיבת פורים

הקורונה מתפשטת, אך הציבור אדיש ואף מזלזל בהנחיות. במשרד הבריאות מודאגים ושוקלים להשיב חלק מהגבלות הקורונה וביניהן השבת מתווה בתי הספר ובידוד גם בחשיפה לחולה שאינו בן בית

כ-60 מעובדי חברת החדשות נדבקו במסיבת פורים
אולפני חדשות 12 צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לצד מגמת העלייה בתחלואה, דווח באתר 'וואלה' כי מסיבת הפורים שערכה חברת החדשות של ערוץ 12 נהפכה למסיבת הדבקה המונית, על פי הדיווח - עד כה כ-60 ממשתתפי האירוע התגלו כמאומתים לקורונה וביניהם גם הכתבת בכנסת דפנה ליאל.

כזכור, בסוף השבוע האחרון חצה מקדם ההדבקה את רף ה-1 והמגיפה מתפרצת ומתפשטת במהירות. אתמול (שני) התגלו כ-14 וחצי אלף מאומתים חדשים לנגיף, אך בקרב הציבור הרחב שוררת תחושת אדישות ואף זלזול בהנחיות ונראה כי מגמת העלייה תימשך.

פרויקטור הקורונה הפרופסור סלמאן זרקא אמר כי ההתפרצות הנוכחית נובעת ככל הנראה מזלזול הציבור בהנחיות ומהידבקויות בווריאנט הBA2 שהינו מדבק ב30% יותר מהאומיקרון, וכי במשרד הבריאות ישקלו להשיב מגבלות שהוסרו.

המגבלות אותן שוקלים להשיב הן: ביצוע בדיקת PCR טרם העלייה למטוס לישראל, בידוד גם בחשיפה לחולה שאינו בן בית, עטיית מסכות גם באוויר הפתוח והשבת מתווה בתי הספר המחייב בדיקה ובידוד גם לילדים מאומתים ללא תסמינים.

קורונה ערוץ 12 מסיבת פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד