כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המשטרה חוקרת

צפו: חמישה שודדים שדדו חנות תכשיטים לאור יום

שוד נועז במיוחד התרחש בשעות הצהריים אתמול במרכז הומה אדם בוורלי הילס. חמישה שודדים בקפושונים ניפצו באמצעות פטישים חלון ראווה של חנות תכשיטים ובזזו את השלל מבלי לפגוע באיש | עוברי אורח תיעדו את הדרמה, שניים פגעו פיזית בשניים מהשודדים אך לא הצליחו לבלום את המעשה | המשטרה חוקרת

צפו: חמישה שודדים שדדו חנות תכשיטים לאור יום
השוד בחנות התכשיטים צילום: צילום מסך

כמו בסרטים הוליוודיים: אתמול (שלישי) בשעות הצהריים כשהרחוב הומה אדם, חמישה שודדים ניפצו את חלון הראווה של חנות תכשיטים מפורסמת בעיר בוורלי הילס שבמדינת קליפורניה בארה"ב והעמיסו את השלל שעמד היקר בתצוגה.

השוד התרחש בערך בשעה 14:00 ליד מרכז ריבס פארק. החשודים ניפצו את חלון הראווה עם פטישים ונמלטו מהמקום עם מספר פריטים מהחנות, כך לפי משטרת בוורלי הילס.

הרשויות לא דיווחו מה נלקח או מה שווי הנזק. החשודים נראו לבושים בקפוצ'ונים ומסיכות כירורגיות על הפנים, תוך שהם נמלטים מהמקום. במשטרה מעריכים כי השודדים כולם היו גברים, אם כי החקירה נמצאת בשלבים ראשוניים.

במהלך החודשים האחרונים, סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות הפכו לוויראליים, כשכנופיות גנבים מנפצים חלונות ראווה בכל רחבי ארה"ב, הגנבים מסתערים לחנויות, פורצים דלפקים כדי לגנוב סחורה יקרה ואז בורחים.

המקרה הנוכחי תועד על ידי לפחות שלושה עוברי אורח שונים משלוש זוויות שונות ואולי הללו יסייעו למשטרה בחקירתה. יצוין כי באחד התיעודים נראה עובד בחנות סמוכה בועט באחד השודדים בעודו מרוקן את חלון הראווה, בהמשך נראה עובר אורח אחר נוגח באחד השודדים ומסיט אותו תוך כדי הבריחה אל הכביש, אך הוא מתעשת מהר וממשיך במנוסתו מהמקום.

זאת לא הפעם הראשונה ששודדים מסתערים על חנות תכשיטים בבוורלי הילס, בדיוק לפני שנה בחודש מרץ, תכשיטן יהודי סיים לציג ללקוח כמה שעונים באולם התצוגה שלו בבוורלי הילס בארה"ב והתיישב במסעדת "איל פסטאו" הממוקמת מעבר לרחוב ביום חמישי האחרון, לפתע שלושה בחורים עם קפוצ'ונים זינקו עליו והצליחו לשדוד ממנו שעון בשווי חצי מיליון דולרים, הוא הציע אז פרס בסך 50,000 דולר למי שיחזיר לו את השעון.

התכשיטן שי בלחסן אמר אז שהוא חבול וכעוס, השעון הפופולרי בקרב ידוענים שווה 500,000$, אך חברת הביטוח תעריך את השעון בעצמה. כך אמר.

שוד תכשיטים חנות תכשיטים בברלי הילס שודדים שוד לאור יום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד