ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"מושא הערצתי" | מתעדכן

נתניהו התייצב: החלה עדותו של פילבר בתיק 4,000

בבית המשפט המחוזי בירושלים החלה הבוקר עדותו של עד המדינה בתיק 4,000 - שלמה פילבר | בפתח הדיון אמר פילבר: "נתניהו הוא מושא הערצתי, מעריך ומכבד אותו" | למרות החשש בפרקליטות, הצהיר פילבר: "לא שיקרתי באף אחת מהחקירות"

נתניהו התייצב: החלה עדותו של פילבר בתיק 4,000
שלמה פילבר/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שלמה פילבר, עד המדינה בתיק 4,000, התייצב הבוקר (רביעי) לעדותו בבית המשפט המחוזי בירושלים. עדותו של פילבר נחשבת למשמעותית מאוד ועשויה להשליך על משפט נתניהו. בשל כך, בחר בראש הממשלה לשעבר להתייצב היום אף הוא בבית המשפט.

בכתב האישום שהוגש נגד נתניהו נאמר כי בעת שפילבר מונה למנכ"ל משרד התקשורת, למרות שהיה ללא רקע מקצועי, הוא התבקש לקדם את אישור עסקת בזק-יס - במטרה להיטיב עם שאול לאלוביץ'. 



פילבר ונתניהו, הבוקר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בפתח הדיון בבית המשפט נשאל פילבר על תחושותיו כלפי נתניהו. "הוא מושא הערצתי", השיב פילבר, "אני בסך הכול מאוד מעריך ומאוד מכבד, אני חושב שהוא אחד המנהיגים הגדולים שהיו למדינת ישראל".

למרות שבימים האחרונים עלה חשש בפרקליטות כי פילבר יסתור את גרסתו בחקירה, הוא אמר בראשית הדיון: "באף אחת מהחקירות שלי לא אמרתי מילה אחת של שקר". נזכיר כי כי לפשבוע כתב פילבר בחשבון הטוויטר שלו: "כל הטרלול שהמדינה עוברת כבר 3 שנים נולד מאיזה 'תזה' הזויה שהם הציגו וחלחלה כמו תולעת רעילה לגופי נחקירה והאכיפה".

"ידעתי שאקבל תפקיד שאני לא יודע אם אחזור ממנו חי", אמר פילבר באשר למינויו למנכ"ל משרד התקשורת. "לא צוחק. ידעתי שאכנס ואזיז את המדינה, את הכוחות הכי חזקים בישראל. הזדהיתי לגמרי עם המשימה, כי הבחירות היו פוסט-טראומה".

"ראינו שהתקשורת הישראלית לא מדווחת על הדמוקרטיה, אלא משתתפת כשחקן פעיל מאוד", הוסיף פילבר. "היה ברור שצריך לפתוח את שוק השידורים ואני אהיה האיש שאעשה את העבודה, האיש הרע. לכן רציתי לבוא הכי מוכן שיש. השקעתי בזה מאות שעות, עד השעות הקטנות של הלילה, קראתי את כל הרגולציה, חוקים, תקנות וחומרים שמשרד התקשורת פרסם".

 

נתניהו שלמה פילבר תיק 4000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד