י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
חקירה רגישה

בעיטות ומשיכות במעון: הסתיימה חקירתן של הגננות

במהלך החקירה צפו החוקרים בסרטונים במשך שעות רבות שתיעדו את מעשי האלימות שחוו ילדי המעון במספר רב של הזדמנויות | הבוקר יוגשו כתבי אישום חמורים כנגד מנהלת המעון והסייעת

בעיטות ומשיכות במעון: הסתיימה חקירתן של הגננות
אילוסטרציה צילום: pixabay

חוקרי משטרת מחוז צפון סיימו את חקירתן של סייעת ומנהלת מעון הילדים ביישוב חבר הנאשמות בשורת מעשי אלימות בילדי המעון

מיד עם קבלת תלונה שהתקבלה בתחנת משטרת עפולה על חשד להתעללות במעון ילדים ביישוב חבר, שוטרי המחוז הצפוני פתחו בחקירה שבמהלכה נעצרו סייעת ומנהלת המעון בחשד להתעללות.

חוקרי המשטרה הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים שכללו הורדת מצלמות וגביית מספר עדויות. במהלך חקירתם צפו החוקרים בהקלטות במשך שעות רבות שתעדו את מעשי האלימות שחוו ילדי המעון במספר רב של
הזדמנויות.

במסגרת עבודתן נהגו הנאשמות להטיל אימה על ילדי המעון ולהשתמש כלפיהם באלימות פיזית שכללה משיכה בשיער, בעיטות, משיכות בידיים, הטחות על המזרון, והושבה בכח על כסא.

בסיום חקירה רגישה יוגשו הבוקר כתבי אישום חמורים כנגד מנהלת המעון(50 רם-און) והסייעת(39 פרזון) באמצעות פרקליטות מחוז צפון.

"משטרת ישראל רואה בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם של אותו ציבור שאין ביכולתו להגן על עצמו או לדווח על מה שקורה לו והיא פועלת נמרצות כדי למצות את הדין עם האחראים", נמסר מהמשטרה.

התעללות חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד