כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
שוב מפשל

השר בר-לב על המחבל שחוסל: "להעמידו לדין" | תיעוד

משתתפי הלווייתה של דוריס יחבס הי"ד שנרצחה במהלך הפיגוע בבאר שבע, זעמו על השר לביטחון פנים עמר בר לב, לאחר שזה אמר על המחבל שחוסל: "לא נשקוט עד אשר הטרוריסט הזה יגיע לכלא" | בעלה של דוריס ספד לה: "תמיד עזרת לכולם. אבל הגיע אדם מגעיל, זוהמה שונא-יהודים, שלקח את החיים שלך מאיתנו"

השר בר-לב על המחבל שחוסל: "להעמידו לדין" | תיעוד
השר עמר בר לב צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מהומה של ממש פרצה בשעות הצהריים (רביעי) במהלך הלווייתה של דוריס יחבס הי"ד שנרצחה במהלך הפיגוע בבאר שבע, זאת לאחר שהשר לביטחון פנים עמר בר לב אמר על המחבל שחוסל אמש בזירת הפיגוע כי יש להעמידו לדין. "לא נשקוט עד אשר הפושע והטרוריסט הזה יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין", אמר בר לב במהלך ההספד.

משתתפי ההלוויה שזעמו על ההתבטאות החלו להשמיע קריאות לעבר השר. הלווייתה של דוריס הי"ד בת ה-49 נערכת במושב גילת. "אם אתם מכבדים את אשתי היקרה תנו לה את הכבוד הראוי לה", ספד לה בעלה. "דוריס, אשתי היקרה, האמא של הילדים שלי, שגידלנו אותם ביחד - אנחנו מבקשים ממך סליחה לא נשכח אותך בחיים. היית עמוד התווך והמקשרת של כל המשפחה", הוא המשיך.

הבעל המשיך ואמר: "תמיד עזרת לכולם. אבל הגיע אדם מגעיל, זוהמה שונא-יהודים, שלקח את החיים שלך מאיתנו, קטף אותך מאיתנו. השם יקום דמו. תמיד תהי איתנו בלב ובנשמה. אני מבטיח שאשמור על הילדים כמו שאת שמרת. אוהב אותך והילדים אוהבים אותך. סליחה דוריס".

דורית יחבס הי"ד היא אם לשלושה והותירה אחריה הורים, אחים, אחיות ובעל. מהמועצה האזורית מרחבים נמסר אמש: "משתתפים בצערן הכבד של משפחות האזרחים שנרצחו בפיגוע האכזרי בבאר שבע. קהילת מרחבים כואבת את הירצחה של דוריס יחבס ז"ל (49) ממושב גילת. דוריס הותירה אחריה הורים, אחים ואחיות, בעל ושלושה ילדים. צוותי המועצה מלווים את המשפחה ואת הקהילה בשעה קשה זו. נושיט יד למשפחה באובדנה".

 

הפיגוע בבאר שבע עמר בר לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד