כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תעלומה ברוסיה

שר ההגנה הרוסי, סרגיי שויגו, נעלם: "עם בעיות לב"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הרוסי החל ב'ציד מכשפות' בקרב חוג היועצים הפנימיים שלו. על רקע 'מלחמת פוטין אוקראינה', שר ההגנה הרוסי לא נראה כבר 12 יום, ובתו תועדה עם תינוקה בבגדים של צבעי דגל אוקראינה

שר ההגנה הרוסי, סרגיי שויגו, נעלם: "עם בעיות לב"
סרגיי שויגו שר ההגנה הרוסי צילום: דוברות הקרמלין

מלחמתו של ולדימיר פוטין נקלעה למשבר עמוק יותר על רקע הדיווחים ששר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו נעלם מהעין בגלל "בעיות לב". שר ההגנה סרגיי שויגו לא נראה כבר 12 ימים, לטענת מתנגדי פוטין, הנשיא החל בציד מכשפות בקרב חוג היועצים הפנימיים שלו, לאחר שארצות הברית ובריטניה קיבלו הדלפות של תוכניותיו הצבאיות, מה שגרם לצבא אוקראינה לאתר את מיקומם של גנרלים בכירים וכוחות עילית.

הפרסום מגיע לאחר שנחשף שפוטין החל בציד מכשפות בקרב המעגל הפנימי שלו, ונזהר מבעלי ברית קרובים לאחר שארצות הברית ובריטניה קיבלו הדלפות של תוכניותיו הצבאיות. כך דווח ה'דיילי מייל'.

בין אלה שעוררו את החשד כי הדליפו, היה שר ההגנה שויגו, האחראי על המבצע הצבאי העקוב מדם באוקראינה, שעל פי ההערכות הוביל להרג של יותר מ-10,000 חיילים רוסים, ולהרג המוני של אזרחים אוקראינים.

סרגיי שויגו שר ההגנה הרוסי בקרמלין

הופעותיו הפומביות צומצמו באופן משמעותי בשבוע האחרון, בתו הצעירה קסניה, בת 31, נראתה מצטלמת עם תינוקה בצבעים של דגל אוקראינה, כחול וצהוב.

ב-18 במרץ, שויגו, בן 66, הוזכר בדיווח באתר הקרמלין שבו נאמר שהוא ופוטין שוחחו על 'התקדמות המבצע המיוחד באוקראינה' עם חברים נוספים במועצת הביטחון. אבל סרטונים ותמונות לא הוצגו. שויגו נתפס עד היום כאחד מבעלי בריתו הקרובים והנאמנים של פוטין.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדמיר פוטין שר ההגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד