כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יממה לאחר הפיגוע

ראה"מ בנט כינס את צוות השרים למאבק בפשיעה הערבית

יממה לאחר הפיגוע, כינס הערב ראש הממשלה בנט את צוות השרים למאבק בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית | בנט: "רוצה לשבח פה, שוב, את שני האזרחים שפעלו בתושייה ובאומץ ופשוט הצילו חיים. מגיע להם צל"ש, לא פחות מצל"ש. על התושייה, על החתירה למגע"

ראה"מ בנט כינס את צוות השרים למאבק בפשיעה הערבית
ראה"מ נפתלי בנט צילום: רועי אברהם, לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, כינס הערב (רביעי), את צוות השרים למאבק בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית. יממה לאחר הפיגוע הקטלני בבאר שבע שבו נרצחו ארבעה אזרחים הי"ד.

"אנחנו מתכנסים הערב, יממה אחרי פיגוע הרצח הנורא בבאר שבע", פתח ראש הממשלה בנט את הכינוס, "אני רוצה לשבח פה, שוב, את שני האזרחים שפעלו בתושייה ובאומץ ופשוט הצילו חיים. מגיע להם צל"ש, לא פחות מצל"ש. על התושייה, על החתירה למגע. כך צריך לפעול כל ישראלי מול פיגוע טרור".

עוד הוסיף בנט, "כוחות הביטחון פועלים כדי להגיע לכל מי שהיה לו קשר, ישיר או עקיף, למחבל. כל מי שסייע, היווה השראה, הסית, שיתף פעולה - נגיע אליו. ליבנו עם משפחות הקורבנות - משפחת יחזקאל, משפחת יצחק, משפחת יחבס, ומשפחת קרביצקי. יהי זכרם ברוך".

בדיון השתתפו שר המשפטים גדעון סער, שרת הפנים איילת שקד, השר לביטחון פנים עמר בר לב, שר הרווחה מאיר כהן, סגן השר לבט"פ יואב סגלוביץ והיועצת המשפטית לממשלה, מזכיר הממשלה, מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד הפנים, מנכ"ל משרד הבט"פ, מנכ"ל משרד האוצר, המשנה לראש המל"ל, סגן ראש השב"כ, ראש רשות המיסים, וגורמי מקצוע נוספים.

הפיגוע בבאר שבע נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד