י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"סחבנו הרוגים 5 ימים"

השיחה שיורטה חושפת את המצב העגום של הצבא הרוסי

שיחת אלחוט בין קצין רוסי למפקדו שיורטה על ידי האוקראינים חושפת את המצב העגום בו שרו הצבא הרוסי באוקראינה. "נאלצנו לסחוב עמנו את ההרוגים שלנו במשך חמישה ימים"

השיחה שיורטה חושפת את המצב העגום של הצבא הרוסי
צבא רוסיה צילום: משרד ההגנה הרוסי

שיחת אלחוט בין קצין רוסי למפקדו שנחשפה היום (רביעי) באוקראינה, חושפת את המצב העגום בו נמצא הצבא הרוסי ששקוע עד צוואר בבוץ האוקראיני. ההקלטה מגיעה מאזור הקרבות בעיר מיקולייב, בדרום המדינה, עיר מספנות, בה הרוסים התעכבו מאוד וספגו אבדות בגלל מתקפת נגד אוקראינית יעילה. העיר חשובה מאוד לרוסים משום שכיבוש שלה ינתק את העיר אודסה, עיר נמל חשובה, מיתר אוקראינה.

בשיחה נשמע הקצין מספר למפקדו: "חצי מהחיילים שלי סובלים מכוויות קור. לחובשים אין מה לעשות איתם כי אין ציוד חבישה דרוש בשביל הפצועים". לדבריו, "נאלצנו לסחוב עמנו את ההרוגים שלנו במשך חמישה ימים".

נראה כי הקצין לא מצליח להבין אם כוח סמוך הושמד מירי אוקראיני או מאש ידידותית רוסית. "אנחנו קיבלנו הוראה להישאר, אבל טור אחר המשיך והושמד לגמרי מטיל גראד", נשמע הקצין אומר למפקדו. הוא מספר כי במהלך הלחימה הגיע אל הכוח בפיקודו קצין בכיר שהבטיח להם כי הלחימה תיגמר בתוך כמה שעות. המפקד הממונה נשמע אומר לפקודו: "תחזיק מעמד בני".

מלחמת אוקראינה רוסיה צבא רוסיה חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד