כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פשע שנאה בלייקווד החרדית

צלבי קרס נמצאו מרוססים על בניין ישיבה

אירוע אנטישמי באחת הישיבות בלייקווד. אלמוני ריסס צלבי קרס על בניין בבעלות ישיבה מקומית, שנמצא בסמוך לישיבה עצמה | משטרת לייקווד פתחה בחקירה

צלבי קרס נמצאו מרוססים על בניין ישיבה
צלבי הקרס שרוססו על הבניין צילום: השומרים לייקווד

אירוע אנטישמי בלייקווד החרדית: צלבי קרס נמצאו מרוססים על בניין השייך לישיבה מקומית וממוקם סמוך לישיבה. בהודעה שפרסמם ארגון השומרים המקומי, נמסר כי חקירת האירוע נמשכת, בסיוע ושיתוף פעולה של משטרת לייקווד והפרקליטות של מחוז אושן. כך דיווח אתר Lakewood Alerts.

"ארגון השומרים של לייקווד מודה למשטרת לייקווד ולמחלקת השריף של מחוז אושן על תגובתם המהירה בהגעה למקום ועל שיתוף הפעולה עם ארגון השומרים והישיבה בחקירת הפשע".

עוד נמסר מטעם ארגון השומרים: "הארגון מפציר בכל מי שנפל קורבן לפשע שנאה או שהיה עד לפשע שנאה לפנות מיד למשטרת לייקווד ולקו החם שלנו 24 שעות ביממה בטלפון".

אנטישמיות היא לא דבר חדש בלייקווד, בחודש ינואר השנה, נהג משאית שמפנה שלג, הנמיך את החלק שגורף את השלג במשאית שלו כשהוא התקרב לשני גברים חרדים, שצעדו לבית הכנסת במהלך סופת שלגים בשבת בבוקר, המחרשה המונמכת גרמה לשפיכת כמויות אדירות של שלג וקרח על שני החרדים, מה שגרם לנהג ולנוסע לצידו לפרוץ בצחוק.

במקרה נוסף, באותה שבת, שני חרדים נדקרו במוצאי שבת על ידי שיכור. האירוע התרחש בשכונת הומקרסט, כאשר שיכור ניגש אל יהודי שגרף שלג מחוץ לביתו ודקר אותו באצבעו.

צלבי קרס אנטישמיות בארצות הברית לייקווד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד