כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
צוואה של שר התורה ותמריץ כספי

כך יעודד משרד הבריאות את חיסון המבוגרים במנה הרביעית

ראש הממשלה, בכירי מערכת הבריאות ומנהלי קופות החולים דנו היום על הדרכים לעידוד המשך ההתחסנות. בדיון הוחלט על מתן תמריץ של 100 שקלים על כל מבוגר מעל גיל 60 שיתחסן בכל אחת ממנות החיסון

כך יעודד משרד הבריאות את חיסון המבוגרים במנה הרביעית
אזרח מתחסן אמש צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש היום(חמישי) עם מנהלי קופות החולים ובכירים במערכת הבריאות בכדי לדון בדרכי הפעולה לבלימת העלייה בתחלואה ובדרכים לעודד את מתן החיסונים בדגש על האוכלוסייה המבוגרת והנמצאים בסיכון לתחלואה קשה.

בפגישה הוחלט בסיכום עם משרד האוצר כי יינתן תמריץ של 100 שקלים לכל מתחסן מעל גיל 60, בכל אחד מהחיסונים, התמריץ יינתן לקופה. עוד הוחלט כי יושם דגש מיוחד על מבוגרים שלא קיבלו את מנת החיסון הרביעית, וזאת מאחר ועד עתה לא נעשתה מספיק הסברה בקרב הציבור על חשיבותו.

המסרים של קמפיין ההסברה יתמקדו בכך שהסיכון לתמותה ע"י האומיקרון בקרב האוכלוסייה המבוגרת גבוה פי 11, וכי החיסון מונע מחלה קשה. בכדי לעודד התחסנות בקרב הציבור החרדי, הוחלט להשתמש בהוראתו של שר התורה ר' חיים קנייבסקי זצ"ל אשר קרא לציבור להתחסן.

כיום בישראל ישנם כ-670 אלף אזרחים מעל גיל 60 שאינם מחוסנים בכל 4 מנות החיסון, ומתוכם כ-120 אלף לא התחסנו אפילו במנה אחת.

קורונה הרב חיים קנייבסקי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד