כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
'ימינה' בסכנת הכחדה

סקר דיירקט פולס: התחזקות דרמטית לימין

מפלגתו של ראש הממשלה נמצאת בסכנת הכחדה לאחר שבסקר שמתפרסם היום היא זוכה לארבעה מנדטים בלבד. תקווה חדשה של גדעון סער אינה עוברת את אחוז החסימה. גוש הימין מתחזק ומגיע ל-60 מנדטים

סקר דיירקט פולס: התחזקות דרמטית לימין
נתניהו/בנט צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סקר מנדטים שפורסם שנערך על ידי חברת הסקרים 'דיירקט פולס' עבור 'ערוץ 14', מראה התחזקות של מפלגות האופוזיציה כשגוש הימין-חרדים מגיע בסקר ל-60 מנדטים. מי שמציגה צלילה דרמטית היא 'ימינה' של ראש הממשלה נפתלי בנט ואיילת שקד שמגיעה בסקר ל-4 מנדטים בלבד. הליכוד בראשות בנימין נתניהו עם 36 מנדטים.

מפלגות הקואליציה יורדות בסקר מ-61 המנדטים ומקבלות וזוכות ל-53 מנדטים בלבד, לעומת 60 מנדטים כאמור להם זוכה גוש הימין, גם ללא בנט וסער - שגם בסקר זה אינו חוצה את רף אחוז החסימה.

תוצאות הסקר המלאות: הליכוד 36, יש עתיד 18, ש"ס 9, הציונות הדתית וכחול לבן 8, יהדות התורה, העבודה, ישראל ביתנו והרשימה המשותפת כולן עם 7, מרצ 5, רע"מ וימינה 4. סער לא עובר את אחוז החסימה (2.80%).

מי מתאים יותר להיות ראש הממשלה?

המשתתפים בסקר התבקשו להשיב "מי מבין המועמדים הבאים המתאים ביותר לתפקיד ראש הממשלה?". למעלה ממחצית מהמשיבים (51%) חושבים שבנימין נתניהו הוא הראוי והמתאים ביותר לשבת בכס ראש הממשלה, כמעט פי שלושה יותר מאלו החושבים שבנט ראוי לתפקיד (17% בלבד). יאיר לפיד אחריו עם 16%, בני גנץ עם 11%, וישנם כאלו החושבים שאף אחד מהם לא מתאים לתפקיד (5%).

המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות Direct Polls LTD עבור ערוץ עכשיו 14, בתאריך ה- 22 במרץ 2022, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 771 נדגמים בוגרים (בני 18+) המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.3%+- בהסתברות של 95%.

מכון הסקרים דיירקט פולס מפלגת ימינה אחוז החסימה סקר מנדטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד