י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תעלומה בירושלים

דרמה במאה שערים: הכלה נעלמה שעות לפני החתונה

שעות לפני חתונתה שהייתה צפויה להערך הערב בשכונת מאה שערים, הכלה עזבה את ירושלים | החתן קיבל את הבשורה ובני משפחתו עושים מאמצים להשיבה | חלק מבני משפחת הכלה מעורבים בהיעלמות

דרמה במאה שערים: הכלה נעלמה שעות לפני החתונה
אילוסטרציה צילום: Chen Leopold/Flash 90

דרמה שעות לפני החתונה: האורחים שהיו צפויים להשתתף הערב (חמישי) בשמחת הכלולות של בני הזוג, שהתארסו רק לפני כחודש, עודכנו בשעות האחרונות כי החתונה לא תתקיים לפי שעה. הסיבה: הכלה נעלמה. החתונה הייתה אמורה להיערך באחד האולמות בשכונת מאה שערים בבירה.

בני משפתחו של החתן עושים מאמצים בשעות אלו להשיב הכלה ולקיים את החתונה כמתוכנן.

גורמים המעורים בפרטים אמרו ל'בחדרי חרדים' כי חלקים ממשפחתה של הכלה הביעו התנגדות לקיום החתונה, אך אלו נתנו את הסכמתם בסופו של דבר. בימים האחרונים הם חזרו בהם והחליטו לבטל את החתונה.

בסביבתו של החתן עודכנו בשעות האחרונות כי הכלה ככל הנראה עזבה את ירושלים, ומסתתרת בסיוע של אחת מבנות המשפחה באזור המרכז. בני המשפחה של החתן פנו למשטרה, אך לפי שעה זו אינה מתערבת.

דבר האירוסים של בני הזוג פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'. האירוע הוביל לשמחה גדולה בשכונת בתי אונגרין בפרט, ובירושלים בכלל, לרגל שמחת אירוסיו של תושב השכונה, בן ה-64 שמצא את זיווגו עם הכלה בת ה-50, בשעה טובה. כעת, כאמור, לא ברור האם החתונה תתקיים.

מאה שערים שכונת מאה שערים בנות ירושלים כלה חתן כלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד