כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
גרף לייקים בטיק טוק

נעצר הצעיר הערבי שניסה לשרוף מזוזה

ארבעה ימים אחרי הפרסום ברשתות החברתיות והזעם הציבורי בעקבותיו, עצרה הלילה המשטרה את הצעיר הערבי שתיעד את עצמו עוקר מזוזה, מוציא את הקלף ומנסה לשרוף אותה | יובא לדיון בהארכת מעצרו

נעצר הצעיר הערבי שניסה לשרוף מזוזה
פלסטיני שניסה לשרוף מזוזה צילום: טיק טוק

המשטרה עצרה הלילה (שישי) חשוד פלסטיני אשר העלה לרשת הטיקטוק סרטון בו הוא נראה עוקר מזוזה ומנסה לשרוף אותה.

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות סרטון שהופץ ברשת הטיקטוק ופורסם גם ב'בחדרי חרדים' ובו נראה החשוד עוקר מזוזה ממקומה ומנסה להצית את הקלף שבתוכה.

פעולות חקירה שבוצעו הביאו את המשטרה להתחקות אחר החשוד, פלסטיני בשנות ה-20 לחייו, תושב הכפר בידיה שבשומרון.

והלילה, כוחות המשטרה יחד עם כוחות צה"ל מחטמ"ר אפרים עצרו את החשוד בביתו. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד ביצע את המעשה בזמן שעבד באחד מערי המרכז.

הצעיר נחקר ובהמשך יובא לדיון בעניינו בבימ"ש צבאי.

התיעוד פורסם ביום שני השבוע ברשתות החברתיות ועורר סערה רבתית. יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, פנה ליועצת המשפטית לממשלה עורכת הדין גלי בהרב מיארה והתלונן על ביזוי הדת מצד הצעיר הערבי ודרש למצות עמו את הדין.

בין היתר ציין ח"כ בן גביר במכתבו: "מדובר בביזוי קודשי ישראל, פגיעה ברגשות הדת ושלום הציבור. אין לי ספק שאם היה מדובר במקרה הפוך חלילה שבו יהודי היה משחית קוראן, המשטרה הייתה נותנת הוראה חד משמעית לחקור, לעצור ולהביא לדין את מבצע המעשה וכך אני מצפה לנהוג במקרה זה".

ח"כ בן גביר מסר בתגובה: "המשטרה צריכה לאתר את המחבל ולהושיבו בכלא לשנים רבות על ביזוי הדת. אני מצפה מהמשטרה להתייחס ברצינות למעשהו המתועב ולטפל בכך בכל חומרת הדין כדי למנוע מקרים נוספים".

מזוזה חוללה טיק טוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד