כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
יצאה צדיקה

איוונקה טראמפ תרמה מיליון ארוחות לפליטים אוקראינים

איוונקה טראמפ מימנה ודאגה למיליון ארוחות שיועברו לפליטים אוקראינים בגבול פולין-אוקראינה | "יש לה קשר אישי מאוד למלחמה באוקראינה בגלל סבתא שלה"

איוונקה טראמפ תרמה מיליון ארוחות לפליטים אוקראינים
פליטים מאוקראינה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארצות הברית לשעבר, תרמה מיליון ארוחות לפליטים אוקראינים, כך דיווחה רשת 'פוקס ניוז'. מקור המקורב לטראמפ אמר כי יש לה "קשר אישי מאוד" למלחמה באוקראינה מאחר ואמה, איוונה טראמפ, גדלה בצ'כוסלובקיה הכבושה על ידי ברית המועצות. המקור אמר שסבתה של איוונקה טראמפ, מארי זניקובה, בת ה-96, שגרה איתה בפלורידה, עדיין מזכירה לילדיה ולנכדיה "לשמור על חירויותיהם".

טראמפ שילמה מאות אלפי דולרים עבור הארוחות, בסיוע לוגיסטי של עובדי סיוע באוקראינה. טראמפ שיתפה פעולה עם מספר ארגונים ללא מטרות רווח כדי לארוז ארוחות משובחות, הארוחות סופקו על ידי מספר ארגונים לסיוע לפליטים, כולל כמה ארגונים נוצריים מכנסייה מקומית.

"העם האוקראיני הראה אומץ לב וחוסן מעורר השראה במהלך הפלישה לארצו על ידי רוסיה", אמרה טראמפ ל'פוקס ניוז'. "כפי שקורה לעתים קרובות, כאב וקושי נמצאים באופן לא פרופורציונלי על ידי הפגיעים ביותר, עם האוכל הזה, אני מקווה לספק מקור קטן של נחמה והזנה לאוקראינים שסובלים כל כך הרבה", אמרה.

"אנשים כאן בארה"ב רעבים לעשות משהו כדי לעזור. אנשים שם רעבים לעזרה", אמר כומר מכנסייה באורלנדו לרשת 'פוקס ניוז', "בזמן שהחלטנו איך לארגן את האוכל, קיבלתי טלפון מאיוונקה טראמפ. היא ואני עבדנו בשיתוף פעולה הדוק בבית הלבן כדי להרכיב תוכנית לאומית להקלה ברעב למשפחות. כשסיפרתי לאיוונקה מה אנחנו עושים, היא נכנסה לפעולה כמו שרק איוונקה יכולה".

עוד אמר: "בכנות, אלמלא מעורבותה המיידית, המטוס לא היה כבר בדרכו לפולין כדי לספק מיליון ארוחות לפליטים אוקראינים שנמלטו מהחורבן של מדינתם".

איוונקה טראמפ איוונקה יעל טראמפ פליטים מאוקראינה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד