כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מזעזע את העולם

אזרח אוקראיני הרים את ידיו אך נורה למוות על ידי חיילים רוסים

פורסמה זהותו של אזרח אוקראיני שנורה למוות בדם קר יחד עם אשתו על ידי חיילים רוסים. הגבר נהרג כשניסה להסיע את אשתו ואת בנו בן השש למקום מבטחים. האישה נהרגה גם היא

אזרח אוקראיני הרים את ידיו אך נורה למוות על ידי חיילים רוסים
האזרח מרים ידיים ונורה למוות צילום: צילום מסך

פרטים לגבי תקרית נוראה ומזעזעת שהתרחשה במרחק של 10 קילומטרים מאירפין בפאתי קייב בשבוע שעבר, נחשפים. אזרח אוקראיני נורה למוות בדם קר יחד עם אשתו על ידי חיילים רוסים.

צילומי מל"ט מאוקראינה מראים קבוצת חיילים רוסים מוציאים להורג אזרח אוקראיני בודד שניסה להימלט מהאש הרוסית, על פי התיעוד, הגבר בסרטון עם ידיו למעלה הוא, מקסים איובנקו, איש משפחה שניסה להסיע את אשתו ובנו בן השש למקום מבטחים.

 

 

חברו של מקסים נהג ברכב אחר בטור מכוניות שניסה להימלט מהאזור, אמר ל-BBC על מה שאירע: "שמענו ירי והם התחילו לירות לעבר הטור, כולנו פנינו לאחור, מאוחר יותר עצרנו כולנו וראינו שחסרה מכונית אחת, המכונית של מקסים, במכונית ההיא היו מקסים, אשתו, בנם ואמא שלי".

"לפי מה שאמא שלי אמרה לי, מקסים פנה לאחור, מקסים יצא מהמכונית, הרים את ידיו והתחיל לצעוק שיש ילדים ברכב. והם ירו בו". מקסים ואשתו נהרגו בתקרית, אולם בנו שרד ואימו של החבר נפצעה, ואז החיילים הרוסים שחררו אותם. הסרטון, שודר על ידי השידור הגרמני ZDF וצולם ב-7 במרץ, מציג מכונית כסופה נוסעת לאורך הכביש המהיר E40 האירופי מערבית לקייב.

המכונית פנתה לכיוון קייב, אך לאחר שהנהג ראה טנק רוסי וקבוצת חיילים חונה בצד הדרך, ביצע הנהג פניית פרסה מהירה, ואז בלם ונעצר. האיש יצא מהמכונית ומיד הרים את ידיו מעל ראשו, בצעד ברור של כניעה. אבל תוך שניות הוא נורה למוות בדם קר. רגעים ספורים לאחר מכן, נראית כנופיית חיילים תופסת את גופתו של האזרח וגוררת אותו אל העצים הסמוכים.

מלחמת אוקראינה רוסיה פשעי מלחמה קייב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד