כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הנשיאים התלהבו

רבקה רביץ: "ביידן התעקש שאראה תמונה של אימו"

רבקה רביץ, אם ל-12 שהרשימה את שני המנהיגים החשובים בעולם, השתתפה בטקס חלוקת תארים לכ-60 בוגרות בשלוחה חרדית. באירוע השתתפו בני משפחותיהן של הבוגרות | רביץ: "נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן, התלהבו מהעובדה שיש לי ברוך השם משפחה גדולה"

רבקה רביץ: "ביידן התעקש שאראה תמונה של אימו"
ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

בסוף השבוע התקיים טקס חלוקת תארים ל כ-60 בוגרות בקמפוס תבונה, השלוחה החרדית לנשים מטעם המרכז האקדמי לב. באירוע השתתפו בני משפחותיהן של הבוגרות, צוות המנהל החינוכי בראשותו של הרב ישי וליס וראשי המרכז האקדמי לב, בהם הנשיא פרופ' חיים סוקניק, ראש קמפוס טל הגב' אתי שטרן והרקטור פרופ' קנת הוכברג שהעניק את התארים במדעי המחשב, הנדסת תוכנה, חשבונאות ומערכות מידע ומנהל עסקים.

השנים האחרונות שהיו עמוסות מאוד מבחינתכן ובמהלכה זכיתן בהכשרה אקדמית ברמה הגבוהה ביותר," אמרה גב' מרים וינברג, מנהלת תבונה בטקס חלוקת התעודות, "הודות לכך נפתחו בפניכן אפשרויות רבות ומגוונות בעולם התעסוקה. תקופת הלימודים האקדמיים נעשתה במעטפת של לימודי קודש באווירה חרדית ללא פשרות, אשר הוסיפה לבניין הרוחני של כל אחת ואחת מכן. בכלים אלו אשר רכשתן כאן, יצאתן לשוק העבודה בכדי לקדש שם שמים בכל מעשיכן."

פרופ' חיים סוקניק, נשיא המרכז האקדמי לב: "בחרתן במקצועות המאפשרים לממש את המטרה לשמה החלטתן ללמוד כאן – להקים בית של תורה ולהתפרנס בכבוד. הכלים האקדמיים, המקצועיים והרוחניים שרכשכתן כאן יקנו לכן את היכולת לקדש שם שמיים במקום העבודה. מקצועיות המאופיינת ביושרה ומוסר עבודה ללא ויתור על אורח חייכן, תיצור קידוש שם שמיים שישפיע רבות על הסביבה המקצועית".

רבקה רביץ, לשעבר ראש סגל נשיא המדינה, שהייתה אורחת הכבוד באירוע דיברה על השילוב בין פרנסה למשפחה. "אנשים שואלים אותי איך הצלחתי להסתדר במסגרת מקצועית כל כך תובענית ומצד שני לגדל בהצלחה 12 ילדים. השילוב בין השניים נראה לי טבעי כל כך ומי שגרם לי להפנים שמדובר במשהו די ייחודי היו נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן, שכל כך התלהבו מהעובדה שיש לי ברוך השם משפחה גדולה. הנשיא ביידן אמר לי שאמא שלו העריכה נשים שהקדישו את חייהן למשפחה ולילדים. ביידן התעקש שנכנס לחדר הסגלגל כדי להראות לנו את תמונתה".

רביץ הוסיפה, "בראיה לאחור אני חושבת ששני הדברים המרכזיים שמאפשרים לבצע כראוי את השילוב שעשיתי בחיי, הם ניצול זמן באופן יעיל והכרת הטוב. הזמן הוא משאב יקר ויש לנצל אותו כראוי ובעיקר להימנע מלבזבז אותו על דברים חסרי תועלת ומשמעות. דבר שני, צריך שלא להסתכל על דברים כמובנים מאליהם. יש לעצור לרגע את מרוץ העשייה לפחות פעמיים שלוש ביום ולהודות לקב"ה על מה שיש לנו בחיים".

 

ביידן רבקה רביץ פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד