כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ביצועי שירה נדירים

לראות את הטוב: איציק דדיה במופע סוחף

המופע של איציק דדיה – לראות את הטוב, לוקח את הקהל לחוויה חסרת מעצורים, בה הוא חושף את הקהל לסיפורו האישי, על הדרך הארוכה שעשה בקריירה שלו, דרך השירים והמוזיקה האיכותית עם ביצועי שירה נדירים השמורים לאומנים בינלאומיים

לראות את הטוב: איציק דדיה במופע סוחף
חוזר בענק. דדיה צילום: יח"צ

הוא היה ילד פלא שכבש לבבות של מאות אלפי מעריצים בישראל ובקהילות היהודיות ברחבי העולם, עם השנים הוא התברג לחלק העליון ברשימת הזמרים במוזיקה היהודית והאהדה שלו רק הלכה וגדלה, הלכה והתעצמה והגיעה לממדים חסרי תקדים של זמרים בני גילו.

איציק דדיה – לראות את הטוב>>>

כאמן יוצר, הוא כתב – הלחין – הפיק ועיבד לעצמו ולזמרים אחרים מאות שירים שרובם המוחלט נתפסו כלהיטים – נכסי צאן ברזל של הדור הנוכחי.

בשנים האחרונות איציק דדיה שינה את סגנון המוזיקה שלו שגדלה והתבגרה יחד עם המעריצים שלו שמדקלמים את שיריו החדשים בעל פה ומגיעים לכל מופע בכל מקום!

איציק דדיה – לבחור נכון>>>


בימים אלו איציק דדיה חי על ציר ישראל – ארה"ב ומדינות אירופה, בפסח הקרוב הוא יופיע בחו"ל לקהל עצום שיגיע להופעות פתוחות ומופעי נופשים במגוון בתי מלון מהיוקרתיים ביותר.

המופע של איציק דדיה – לראות את הטוב, לוקח את הקהל לחוויה חסרת מעצורים, בה הוא חושף את הקהל לסיפורו האישי, על הדרך הארוכה שעשה בקריירה שלו, דרך השירים והמוזיקה האיכותית עם ביצועי שירה נדירים השמורים לאומנים בינלאומיים, במופע איציק מבצע יחד עם להקתו את השירים החדשים לצד הישנים וביצועים מיוחדים לשירים מוכרים.

איציק דדיה – מופע קיץ ירושלמי>>>

ניהול אישי וייצוג בלעדי: Lachyani's, יוסי לחיאני

לרכישת כרטיסים למופע 'לראות את הטוב' של איציק דדיה במרכז הכנסים - אשקלון בתאריך 16.6, דרך אתר טיקצ'אק>>>

איציק דדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד