י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יריד ספרי בית ויז'ניץ

מהטיש ועד הציון: כך ציינו בויז'ניץ עשור לישועות משה

זכותיה דמשה רעיא מהימנא: עריכת הטיש ביומא דהילולא קדישא של בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל, עלייה לציון, וגם: יריד ספרי בית ויז'ניץ • כך ציינו בויז'ניץ את יובל העשור להסתלקותו. הצלם יהושע פרוכטר מגיש גלריה

מהטיש ועד הציון: כך ציינו בויז'ניץ עשור לישועות משה
הילולת הישועות משה בחצר ויז'ניץ צילום: יהושע פרוכטר

ביום שלישי בערב ליל כ' אדר יומא דהילולא של הרבי בעל הישועות משה זי"ע מויז'ניץ, ערך בנו האדמו"ר מויז'ניץ, את הטיש בהשתתפות אדמו"רים רבנים אישי ציבור, וקהל האלפים מהארץ ומחו"ל שהגיעו במיוחד לרגל יום הילולא העשירי במסגרת אירועי יובל העשור.

במהלך הטיש נשא דברים האדמו"ר במשנתו של בעל ההילולא ועורר את הקהל ללכת בדרכו במיוחד שלא יהיה שבע האדם ממצבו הרוחני, אלא תמיד ישאף לעוד ועוד בעבודת השי"ת.

במיזם חדש ומיוחד לרגל יובל העשור לפטירתו של בעל הישועות משה זי"ע, יצאו לאור עשרות ספרים מתורתו וקורות חייו של בעל ההילולא, לאור זאת נערך יריד ספרים מיוחד שם הוצגו ונמכר היבול הרב שיצא לאור במחירים מוזלים במיוחד, כמו"כ נמכרו ביריד כל ספרי בית ויז'ניץ, משחקים ויז'ניצאים, ותקליטים עם ניגוני בית ויז'ניץ, ישנים וגם חדשים.

ביום רביעי על הרבי לציון הקדוש בראשות קהל האלפים, לאחר אמירת ספר רביעי עורר הרבי את הקהל כי הנה עכשיו זה שעת רחמים ורצון, לאחר שנה של הכנה דרבה במשנתו של בעל ההילולא התפילות והתעוררות בימים האחרונים, בוודאי שניתן לפעול ישועות בכלל ובפרט, לאחר מכן נשאר האדמו"ר לבדו בציון במשך שעות ארוכות עם הקוויטלא'ך של כל שותפי בית ויז'ניץ.

הישועות משה מויזניץ הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד