י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"שלא יארע שום פגע ומכשול"

קמב"ץ תולדות אהרן הודיע: הרבי לא יגיע עם החסידים

לנוכח אסון מירון שהתרחש בשנה שעברה, האדמו"ר מתולדות אהרון הורה לחסידיו שלא לקיים השנה אירוע מאורגן של החסידות במירון בל"ג בעומר. הרבי לא יגיע עם החסידים, שיגיעו בנפרד בין השעות 16:00 ל-20:00 במוצאי ההילולא

קמב"ץ תולדות אהרן הודיע: הרבי לא יגיע עם החסידים
ההדלקה של תולדות אהרן במירון צילום: שוקי לרר

הילולת הרשב"י במירון שהרימה הילוך בימים האחרונים בעקבות פתיחת מטה ההסברה להילולה, מפרסמים היום (שני) כי בחצר תולדות אהרן הודיעו כי הרבי לא יגיע עם החסידים למירון. 

במכתב שמוען לאליהו ארנד, היועץ החרדי של פרוייקטור מירון צבי טסלר, כותב צבי מיכל הלר יו"ר 'שמחת הרשב"י' וקמב"ץ ההדלקה של החסידות במירון כי הם מודיעים שלא יעשו אירוע השנה בהר מירון.

צבי מיכל הלר כותב עוד: "על דבר בקשתכם להודיע לכם תכניות מקהילת תולדות אהרן הע"י להאי שתא במירון ליום ל"ג בעומר הננו להודיעכם עבור שנה זו שכ"ק אדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א אינו מתכונן להגיע למירון בל"ג בעומר הבעל"ט עם הציבור שנה זו".

כמו כן כותב הלר: "הננו להודיעכם אחרי בירור אצל הציבור דאנ"ש בליעה"ר כאלפיים נפשות אנשים ונשים שהם מתכוננים להגיע למירון בין השעות 8-4 אחה"צ ויה"ר שזכותא דהתנא האלוקי רשב"י יגן עלינו ועכ"י, ושיתקבלו תפלותינו בתוך שאר תפילות בית ישראל ברחמים וברצון, ושלא יארע שום פגע ומכשול, ובמהרה נוושע בי עוש תן של ישראל ובגאולתן אמן". 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי נשקלת אפשרות לערוך אירוע של שעה במוצאי ל"ג בעומר, לחסידים, שיהיה רק לריקודים וחלאק'ס ללא הדלקה ותזמורת. 

 

אסון מירון תשפ"א תולדות אהרן אליהו ארנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד