כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לאחר פעולות החייאה

טרגדיה בנתיבות: פעוט חרדי טבע בדלי צבע - ונפטר

פעוט בן שנה נפל לתוך דלי צבע בביתו שבנתיבות. הוא נמשה מהדלי וכוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה | למרות המאמצים להציל את חייו נאלצו הצוותים לקבוע את מותו

טרגדיה בנתיבות: פעוט חרדי טבע בדלי צבע - ונפטר
כוחות ההצלה בזירה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כוחות ההצלה ביצעו לפני שעה קלה (שני) פעולות החייאה בפעוט כבן שנה, בן למשפחה חרדית, שטבע בדלי צבע בבית בנתיבות. למגינת לב, מאמצי ההחייאה כשלו והפעוט הלך לעולמו.

המקרה החריג אירע מעט לפני השעה 18:00 אחר הצהריים, אז התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על פעוט שטבע בדלי צבע בביתו. "חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בפעוט כבן שנה", נמסר מהארגון.

החובשים של מד"א, מעוז ויברמן ואושר אסולין שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "כשנכנסו לרחבת הבניין ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה ומכוסה בצבע. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל ביצוע עיסויים והנשמות תוך כדי שאנחנו שואבים את הצבע שחדר לריאות בעזרת ציוד רפואי מיוחד. המשכנו בפעולות ההחייאה יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ אבל בסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

צוותי חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הגיעו לבית המשפחה והעניקו סיוע לאמא ולבני משפחתו של הפעוט עקב אופי האירוע הקשה והמצער.

בארגון איחוד הצלה קוראים בפרט בימים אלו בעת ההכנות לקראת פסח לנקוט בכללי הבטיחות ובזהירות הנדרשת בהכנות והניקיונות לקראת חג הפסח ולא להשאיר גיגיות מלאות מים או דליי צבע ללא השגחה או במיקומים שיש לפעוטות גישה בכדי למנוע אסונות ופציעות.

בימים האחרונים ומידי שנה חלה עלייה דרמטית של מקרי פציעות בזמן ההכנות לחג הפסח וראוי להפיק לקחים ולעשות את ההשתדלות המרבית בכדי למנוע מקרים נוספים.

טביעה נתיבות פעוט נפטר פעוט בן שנה דליי צבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד