כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נמשה מהמים

בבריכת דגים: פעוט בן שנה טבע, מצבו אנוש

הפעוט פונה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, לאחר שנשמה מבריכת דגים פרטית | מצבו מוגדר אנוש והרופאים נאבקים על חייו | אתמול טבע למוות בדלי צבע התינוק אברהם סעדיה ז"ל

בבריכת דגים: פעוט בן שנה טבע, מצבו אנוש
טיפול נמרץ, מד"א. אילוסטרציה צילום: מאיר וקנין, פלאש 90

פעוט כבן שנה טבע אחר הצהריים (שלישי) בבריכת נוי פרטית במושב בן זכאי שבשפלה. הפעוט נמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה. ממד"א נמסר כי חובשים ופרמדיקים מעניקים לו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח קפלן את הפעוט תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

חובשי רפואת חירום במד"א גבריאל קטר וכפיר משולם, סיפרו: "כשנכנסו לחצר הבית הביאו אלינו את הפעוט שהיה מחוסר הכרה לאחר שנמשה מבריכת דגי נוי. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

אתמול, נזכיר, טבע למוות התינוק אברהם סעדיה ז"ל, בן שנה ושלושה חודשים בדלי צבע בחצר בית בנתיבות. מהפרטים עולה כי אברהם ז"ל יצא מהדלת האחורית כשמשפחתו צבעה את הבית ונכנס לדלי. אחותו הילדה מצאה אותו והזעיקה את כוחות ההצלה.

צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, שבסופן קבע את מותו. "ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה ומכוסה בצבע, וביצענו בו הנשמות תוך ששאבנו את הצבע שחדר לריאות", סיפר הצוות הרפואי שהגיע למקום.

"כשנכנסו לרחבת הבניין ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה ומכוסה בצבע", סיפרו חובשי מד"א מעוז ויברמן ואושר אסולין. "מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל ביצוע עיסויים והנשמות תוך כדי שאנחנו שואבים את הצבע שחדר לריאות בעזרת ציוד רפואי מיוחד. המשכנו בפעולות ההחייאה יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ אבל בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

טביעה בריכת דגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד