כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מגלגל אחריות על הממשלה הקודמת

בנט בהצהרה מהבידוד: "מתמודדים עם גל טרור חדש"

ראש הממשלה פרסם הלילה הצהרה מצולמת ואמר בין הייתר: "בימים אלה אנחנו מתמודדים עם גל טרור חדש, מה שראינו בשומר החומות היה הסנונית הראשונה", תוך שהוא רומז שהגל החל בממשלה הקודמת | לדבריו, "כוחות הביטחון של מדינת ישראל הם מהטובים בעולם, הם ערוכים להתמודד עם המשימה, וכמו בגלים הקודמים גם הפעם אנחנו ננצח" | "כולנו נדרשים לגלות אחריות ועירנות" | צפו בדבריו

בנט בהצהרה מהבידוד: "מתמודדים עם גל טרור חדש"
ראה"מ נפתלי בנט צילום: לשכת ראש הממשלה

סמוך לחצות ליל פרסם ראש הממשלה, נפתלי בנט, הצהרה מצולמת, מחדר העבודה בביתו, בעודו נמצא בבידוד לאחר שנדבק בקורונה.

בנט פתח את דבריו כשהוא ישוב בלשכתו ואמר: "אזרחי ישראל, אלה ימים קשים. בכל כמה שנים מדינת ישראל מתמודדת עם גל טרור. אחרי תקופה של שקט ישנה התפרצות אלימה של אלה המנסים לכלותנו, אלה שרוצים לפגוע בנו בכל מחיר, שהשנאה שלהם ליהודים, למדינת ישראל, מעבירה אותם על דעתם. אלה שמוכנים למות - ובלבד שאנחנו לא נחיה בשלווה".

לדבריו, "בימים אלה אנחנו מתמודדים עם גל טרור חדש. מה שראינו לפני פחות משנה, בשומר החומות - הטרור והאלימות, מתוך ישראל ובתוך ישראל, היה סנונית ראשונה".

עוד אומר ראש הממשלה: "זה אתגר גדול לצה"ל, לשב"כ ולמשטרת ישראל. אתגר מורכב שמחייב את מערכות הביטחון להיות יצירתיות ולהתאים את עצמנו לאיום החדש. לקרוא סימנים מעידים אצל אנשים בודדים, לפעמים אפילו בלי שיוך ארגוני, ולשלוט היטב בשטח כדי לסכל את הטרור עוד לפני שהוא קורה".

בנט מנסה להרגיע את האזרחים באומרו: "כוחות הביטחון של מדינת ישראל הם הטובים בעולם, הם ערוכים להתמודד עם המשימה, וכמו בגלים הקודמים גם הפעם אנחנו ננצח. אזרחי ישראל, אני מבקש ביחד איתכם להשתתף בכאבן העצום של המשפחות ולאחל החלמה לפצועים. כולנו ערבים זה לזה, כולנו נדרשים לגלות אחריות ועירנות".

"אני מחזק את ידיהם של האזרחים ושל השוטרים שירו במחבלים בזירות השונות. דיברתי עם חלקם והודיתי להם בשם כולנו. אלה גיבורי ישראל שבזכות אומץ הלב שלהם ניצלו חיי אדם".

"אנחנו בפתחה של תקופה מאתגרת. אנחנו למודי טרור, מראשיתה של הציונות. הם לא שברו אותנו אז והם לא ישברו אותנו היום. סוד קיומנו זה הערבות ההדדית בינינו, הנחישות שלנו לשמור על הבית שבנינו - בכל מחיר. אזרחי ישראל, גם הפעם אנחנו ננצח". כך ראש הממשלה נפתלי בנט הלילה.

בלשכתו מציינים כי ההצהרה צולמה ע"י מצלמה שהונחה על חצובה, ללא נוכחות צלם בחדר מפאת היות ראש הממשלה חיובי לקורונה.

נפתלי בנט גל טרור פיגוע בבני ברק הפיגוע בבאר שבע הפיגוע בחדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד