כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המערכת הפוליטית בכוננות

בעקבות גל הטרור: יו"ר הכנסת קוטע את ביקורו בחו"ל

המערכת הפוליטית נכנסת לכוננות בעקבות שלושת הפיגועים. יו"ר הכנסת מקצר ביקור בארה"ב וחוזר ארצה. על שולחנו כבר ממתינות לו דרישות לאשר כינוס פגרה של המליאה

בעקבות גל הטרור: יו"ר הכנסת קוטע את ביקורו בחו"ל
מיקי לוי בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לשכת יושב-ראש הכנסת מעדכנת כי יושב ראש הכנסת מיקי לוי, השוהה בימים אלה בביקור מדיני בארה"ב, קוטע את ביקורו וישוב ארצה, כשהוא צפוי לקבל על שולחנו דרישות מצד האופוזיציה, לכינוס חירום של מליאת הכנסת למרות הפגרה אליה יצאה אך לפני שבועיים.

יושב-ראש הכנסת לוי קיים אמש מספר פגישות אישיות חשובות עם יושבת-ראש בית הנבחרים האמריקני, ננסי פלוסי, מנהיג הרוב הדמוקרטי צ'אק שומר ומנהיג המיעוט הרפובליקני, מיץ' מקונל ויחזור לישראל היום (רביעי) בשעות הצהריים.

יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי מסר אמש עם קבלת הדיווח על הפיגוע בבני ברק: "אני עוקב בדאגה ובכאב אחר הדיווחים מישראל. אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק ליבי למשפחות הנרצחים והחלמה מהירה לפצועים. אין ספק שאנחנו נמצאים בימים קשים ורגישים המצריכים להעלות את רמת הכוננות ודורשים עירנות יתרה מכולנו. כולי תקווה ותפילה שנדע ימים שקטים".

כפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים', בליכוד כבר דורשים לכנס את מליאת הכנסת לדיון חירום וחקיקת בזק בעקבות גל הטרור ששוטף את הארץ.

מוקדם יותר אתמול הודיעו ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הביטחון בני גנץ על ביטול ביקורם המתוכנן בנפרד על אדמת הודו שתוכנן לתחילת שבוע הבא.

גל טרור מיקי לוי יו''ר הכנסת פיגוע בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד