כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
דורשים דיון בכנסת

בליכוד מאשימים: הטרור - בגלל חולשת הממשלה

בליכוד הפיצו הערב דף מסרים לחברי הכנסת, לקראת הראיונות שיעניקו מחר לתקשורת וציידו אותם בדרישות ובהאשמות. הממשלה מואשמת במצב הביטחוני שהתדרדר וח"כי הליכוד ידרשו לכנס את הכנסת למרות הפגרה לשם חקיקה זריזה בעניין

בליכוד מאשימים: הטרור - בגלל חולשת הממשלה
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בסיעת הליכוד מאשימים את הממשלה ברפיסות, בעקבות גל הפיגועים בשבוע האחרון, שהוביל ל-11 נרצחים. בשיאו הפיגוע הקשה הערב (שלישי) בבני ברק, שגבה את חייהם של חמישה אזרחים תמימים.

בסיעת 'הליכוד' שיגרו הערב (שלישי) דף מסרים לחברי הכנסת לקראת סבבי הראיונות, בו הם נדרשים להאשים את אזלת ידה של הממשלה בגל הטרור הנוכחי ודורשים לקיים דיון פגרה בכנסת כדי לאשר חקיקה בעניין.

"ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות - 11 נרצחים רק השבוע. חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר לאזרחי ישראל את השקט והביטחון". נכתב בדף המסרים, שהם כאמור מאשימים, "הטרור מרים את ראשו בגלל חולשת הממשלה".

עוד בנושא:

לשם השוואה, נכתב בדף המסרים, "בכל ההתפרעויות של 'שומר החומות' נהרגו 3 אזרחים ישראלים. פעלנו מייד ובכל העוצמה - גייסנו לשטח את כל פלוגות המילואים של מג״ב ואת כל כוחות ואמצעי השב״כ. הפגנו כוח ועוצמה וכך סיימנו את האירוע".

בליכוד צפויים לדרוש לקיים דיון חירום ומיידי של הכנסת בנושא השבת הביטחון האישי לאזרחי ישראל ולקדם חקיקה לשלילת אזרחות ממחבלים ישראלים.

יו"ר התנועה, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב לפיגוע בבני ברק ומסר: "ערב עצוב וקשה מאוד. ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואת הפצועים. מחזק את כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח. חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר לאזרחי ישראל את השקט והביטחון".

הליכוד פיגוע בבני ברק בנימין נתניהו גל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד