כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
צפו

ח'"כ בן גביר בהלוויה: "מנהיגי המדינה - הביתה"

ח"כ איתמר בן גביר הגיע הבוקר להלווית הקדוש הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד בבני ברק. שנרצח אתמול בפיגוע טרור נוראי על ידי מחבל פלסטיני מג'נין | "אתם לא יכולים ולא מתאימים להיות מנהיגים של המדינה הזאת, לכו הביתה" | צפו

ח'"כ בן גביר בהלוויה: "מנהיגי המדינה - הביתה"
בן גביר בהלוויה צילום: באדיבות המצלם

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר הגיע להלווית הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד בבני ברק, שנרצח אתמול בפיגוע רצחני וחסר תקדים בעיר בני ברק, בהלוויה השתתפו מאות אנשים, שביכו את לכתו של הקדוש.

ח"כ בן גביר אמר ל'בחדרי חרדים': "פיגוע רודף פיגוע, לוויה רודפת לוויה. הממשלה הזאת חסרת אונים, אנחנו אומרים לה לכו הביתה, אתם לא מסוגלים להיכנס ולעצור את כל האימאמים שמסיתים באום אל פאחם, אתם לא מסוגלים לעצור את כל אנשי התנועה האסלאמית, אתם לא מסוגלים לחזור לסיכולים הממוקדים, אתם לא יכולים ולא מתאימים להיות מנהיגים של המדינה הזאת, לכו הביתה".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אחד מחמשת הנרצחים אמש בפיגוע הטרור בפאתי בני ברק, הוא האברך הקדוש ר' אבישי דוד יחזקאל הי"ד. בתיעוד מצמרר מהזירה בה נרצח, נראית עגלת תינוק מיותמת, לצד מתנדבי זק"א שמנקים את דמו בזירת הרצח.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אמש יצא ר' אבישי דוד עם בנו בן השנתיים בעגלת הטיולון לסיבוב באזור מגוריו בכדי להרדימו לשנת הליל, כדי לסייע לרעייתו בסידור הבית, תוך שהוא משוחח בינתיים עם אחיו בפלאפון.

השיחה נקטעה לפתע בצרור יריות שגדע את חייו, בעוד בנו ניצל באורח נס. המנוח הי"ד עוד הספיק לומר לאחיו שמעבר לקו שהוא שומע יריות בקרבת מקום, אך לדאבון לב הקליעים פגע בו עצמו והוא התמוטט ויצאה נשמתו על קידוש השם בו במקום.

איתמר בן גביר לוויה פיגוע בבני ברק אום אל פאחם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד