כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"תן מילה"

אב השוטר שנרצח בפיגוע כתב לבנו: "מה קורה בבני ברק"

ההודעות האחרונות ששלח ג'ריס חורי לבנו השוטר שנרצח במסע הטבח בבני ברק: "אמיר תן מילה" | אמש שוחח המפכ"ל עם האב: "בנך הפך  למורשת וזיכרון של גבורה עבור מדינה שלמה"

אב השוטר שנרצח בפיגוע כתב לבנו: "מה קורה בבני ברק"
השוטר אמיר חורי צילום: באדיבות המצלם

אביו של השוטר אמיר חורי, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, שמע על ההתרחשות ושלח הודעה לבנו בזמן אמת. "מה קורה בבני ברק. תעדכן אותי אם הכול בסדר אצלך", כתב האב ג'ריס לבנו. הבן, שהיה בעיצומו של קרב עם המחבל, לא השיב לאביו, אך זה התעקש ושלח שוב אחרי כשעתיים: "אמיר תן מילה". 

אמיר חורי בן ה-32 הוזעק בעקבות דיווחים של אזרחים והגיע לזירת הפיגוע כשהוא רכוב על אופנוע יחד עם שוטר נוסף. השניים ירו לעבר השוטר ונטרלו אותו, אך זה השיב לעברם אש והצליח לרצוח את חורי. חורי, תושב נוף הגליל, הותיר אחריו שתי אחיות, אח וזוג הורים. אביו של חורי שירת בעבר גם הוא במשטרה.

אמש שוחח המפכ"ל בטלפון עם ג'ריס חורי אביו של השוטר אמיר. ג'ריס סיפר למפכ"ל שהם משפחה של שוטרים וכי הוא גמלאי של משטרת מחוז תל אביב. בנוסף ג'ריס סיפר למפכ"ל שהשיחה האחרונה בינו לבין בנו הייתה בשש בערב בה סיפר לו אמיר ז"ל שהוא ביצע מטווחים היום במסגרת אימון ירי.

המפכ"ל אמר לג'ריס, אביו של רס"מ אמיר ז"ל: "אני משתתף בצערכם על נפילתו של אמיר ז"ל. זה אירוע קשה ואסון גדול עבור המשטרה. לצד האסון הגדול חשוב לי לומר לך שהבן שלך הציל הערב את חייהם של אזרחים רבים. בנך הפך הערב למורשת וזיכרון של גבורה עבור מדינה שלמה. משטרת ישראל תלווה אתכם לעד וכל מה שצריך אנחנו לרשותכם. אני שולח לך חיבוק חם ואוהב ומבטיח שאגיע אליכם מיד עם סיום הבידוד".

אמיר חורי פיגוע בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד