ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"עד פורים אתה מסודר"

העצה והברכה: הוריד במשקל והתארס בברכת נשיא המועצת

בחור מבוגר מארה"ב שביקש ברכה לזיווג מנשיא מועצת חכמי התורה, קיבל תשובה להוריד במשקל, הוא התמיד ולא הגיעה בשורה עד שבא שוב אחרי שנתיים וקיבל הבטחה | הסיפור המלא עכשיו ב'בחדרי חרדים'

העצה והברכה: הוריד במשקל והתארס בברכת נשיא המועצת
החתן אצל נשיא המועצת לפני חודשיים צילום: צילומסך

סיפור מפעים הגיע ל'בחדרי חרדים' על בחור שהיה מעוכב שידוך, ששם נפשו בכפו ועלה למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון רבי שלום כהן.

מדובר באבי אגאי, בן 30, בחור רווק שהיום מלמד בישיבה של הרב ידיד בארה"ב, הוא הגיע לארץ לפני פרוץ הקורונה ונכנס למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן להתברך לזיווג הגון.

חכם שלום הצביע לכיוון בטנו של אבי ואמר לו: "תוריד את זה, ואז תמצא שידוך".

מאז, שנתיים ברציפות הוא התמיד בדיאטה, הוא השיל ממשקלו 60 קילו בטבעיות אך שום דבר לא זז.

לפני כחודשיים הוא הגיע שוב לארץ, וביקש מחברו שהכניס אותו בפעם הקודמת לראש הישיבה להכנס שוב לנשיא המועצת ולקבל שוב ברכה וביקש שהפעם יגזור עליו כפי שגזר על חברו הקרוב שהתארס בשעה טובה.

המשב"ק הרב דוד בן שמעון אמר לראש הישיבה שהוא בא לבקש ברכה לזיווג והזכיר לחכם שלום שהוא הגיע לפני שנתיים לקבל ברכה והרב אמר לו להוריד במשקל והוא הוריד חצי ממשקלו.  

חכם שלום מקבל את הבשורה על אירוסי החתן מהרב יהודה כהן נאמן ביתם של גדו"י.

כאן שאל נשיא המועצת, כך אני אמרתי? משנענה כי אכן אמר כך, וכבר הוריד 60 קילו, אמר ראש הישיבה בהומור "60 ק"ג יהודי הלכו לפח?".  

הבחור המשיך להתעקש וביקש מהרב בן שמעון שיבקש ואמר, "להוריד במשקל זה היה עצה של הרב, אבל להתחתן עכשיו צריך את הברכה שיתחתן", חכם שלום אמר וגזר: "עד פורים אתה מסודר", וכך היה מיד לאחר שחזר לארה"ב הגיעו הצעות רבות ובדיוק ביום פורים הגיעה ההצעה המיוחלת וכבר דובר על סגירה, והשבוע כבר סגרו על תאריך לחתונה שתתקיים בקיץ בשעה טובה.

חכם שלום כהן שידוך דיאטה ירידה במשקל נשיא המועצת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד