כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חשוד בהסתה לטרור

אחרי הפיגוע בבני ברק: נעצר צעיר ששיבח את המחבלים

צעיר מטייבה חשוד בהזדהות עם ארגון טרור והסתה, לאחר שהעלה ברשתות החברתיות דברי הלל ושבח על המחבלים שביצעו פיגועים בימים האחרונים | מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו 

אחרי הפיגוע בבני ברק: נעצר צעיר ששיבח את המחבלים
כוחות הימ"מ בפעולה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) צעיר תושב טייבה בחשד כי הזדהה עם ארגון טרור והסית לפעילות טרור, לאחר שהעלה לרשתות החברתיות דברי שבח על המחבלים שביצעו את הפיגועים בימים האחרונים. מחר המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בימים נוספים.

חקירת המשטרה נפתחה עם קבלת תלונה בגין פרסום במספר רשתות חברתיות, ע"י תושב טייבה, ממנו עולה תמיכה בארגון טרור והסתה.

שוטרי תחנת גלילות איתרו ועצרו את החשוד, בן 20, והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלא. מחר המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בימים נוספים בבימ"ש השלום בת"א.

מוקדם יותר היום נעצר חשוד פלסטיני על ידי בלשי המשטרה לאחר שהפיץ הלילה בטיק טוק סרטון הסתה והזדהות מהפיגוע שאירע בבני ברק. הפלסטיני נעצר לאחר שהגיע לידי המשטרה סרטון שהופץ ברשת מהפיגוע בבני ברק בו החשוד מביע הזדהות וקורא להסתה.

פעילות חקירתית ומודיעינית הביאה את השוטרים להתחקות אחר החשוד ולאתרו ולפי זמן קצר עצרו בלשי המשטרה את החשוד בכניסה לעיר ביתר עילית כשהוא עושה דרכו למקום עבודתו בעסק הממוקם בעיר.

החשוד תושב הכפר חוסאן נעצר והובא לחקירה בחשד להסתה ותמיכה בארגון עוין, גילוי הזדהות עם ארגון טרור בפומבי ופרסום דברי שבח שיש בהם להביא לטרור. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.

הסתה לטרור פיגוע בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד