י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אין מילים לתאר את הביזיון"

ליברמן נעדר מדיון הקבינט הביטחוני והותקף

ביקורת חריפה נשמעת הערב נגד שר האוצר ליברמן שנעדר מדיון הקבינט הביטחוני והעדיף על פניו כנס עיתונאים. "שבר הערב שיא נוסף של אטימות"

ליברמן נעדר מדיון הקבינט הביטחוני והותקף
אביגדור ליברמן צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

שוב: שר האוצר אביגדור ליברמן נעדר מדיון קבינט, שכונה הערב (רביעי) כדי לדון במצב הביטחוני לנוכח אירועי הטרור ברחבי הארץ, ליברמן השוהה בחו"ל העדיף השתתפות בכנס עיתונאים על פני דיון הקבינט.

באופן חריג, הממשלה אפשרה לשרי הקבינט שרבע מהם שוהים בחו"ל, להתחבר בקווים מאובטחים מהשגרירויות בעולם, וכך עשו השרים מתן כהנא השוהה בוושינגטון והשרה איילת שקד השוהה בלונדון.

מי שהחליט לוותר על השתתפותו בדיון היה שר האוצר אביגדור ליברמן, שהשתתפותו בדיון קריטית אל מול דרישות תקציביות להוספת שוטרים, אלא שהוא החליט להעדר מהדיון ובאותה שעה השתתף בכנס עיתונאים של הג'רוזלם פוסט.

בתקופה האחרונה ליברמן עורר סערה כשנעדר מרוב אם לא כל דיוני קבינט הקורונה, למרות שהשתתפותו מחויבת על פי חוק הקבינט. ליברמן הסביר אז כי הוא מיוצג בקבינט הקורונה על ידי השר במשרד האוצר חמד עמאר, תירוץ שאינו יכול להשתמש בו בעצם היעדרותו מהקבינט הביטחוני.

ח"כ משה ארבל תקף הערב את שר האוצר ליברמן ואמר: "שר האוצר ליברמן שבר הערב שיא נוסף של אטימות. אחרי שבמשך כל משבר הקורונה סירב להשתתף בישיבות קבינט הקורונה גם הערב ברח מהקבינט הבטחוני ומאחריות לחיי אדם ובחר לבלות בלונדון כאשר קול דמי אחינו זועקים מן האדמה. אין מילים לתאר את הביזיון".

אביגדור ליברמן הקבינט הביטחוני פיגוע בבני ברק משה ארבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד