כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"בית גדול מדי"

הכנר הישראלי המפורסם מוכר את ביתו תמורת 17.5 מיליון דולר

ביתו המפואר של הכנר הישראלי הנודע בן ה-76 במנהטן, עומד בימים אלה למכירה תמורת 17.5 מיליוני דולרים | "הילדים שלהם כולם מבוגרים עכשיו והבית פשוט גדול מדי לשני אנשים"

הכנר הישראלי המפורסם מוכר את ביתו תמורת 17.5 מיליון דולר
ביתו של יצחק פרלמן צילום: אתר הנדל"ן compass

הכנר האמריקני האגדי, יליד ישראל, יצחק פרלמן ואשתו טובי, פרסמו כי הבית שלהם במנהטן עומד למכירה תמורת 17.5 מיליון דולר.

הבית המהמם והענק, ממוקם, ליד סנטרל פארק ווסט, ברובע מנהטן של העיר ניו יורק במדינת ניו יורק. והוא מגיע עם כל מה שוירטואוז מנגן בכינור ברמה עולמית יכול להזדקק לו. מחדר לפסנתר כנף של קונצרטים, ועד בריכת שחייה מקורה. בשטח של 8,000 רגל מרובע, בית המגורים המפואר כולל חמישה עד שישה חדרי שינה, חמישה חדרי רחצה וארבעה חדרי אירוח. יש רצפות עץ בכל רחבי הבית והרבה עבודות עץ בהתאמה אישית.

המרחב החיצוני מדהים באותה מידה - 1,500 רגל מרובע, כולל מרפסת מעוצבת, גינה ומרפסת גג. "הם גידלו את המשפחה שלהם כאן, אבל הילדים שלהם כולם מבוגרים עכשיו והבית פשוט גדול מדי לשני אנשים", אמר חבר המשפחה לתקשורת המקומית, והוסיף שהם נשארים בשכונה. "הם מעריצים את האפר ווסט סייד. הכל עניין של להיות קרוב למרכז לינקולן".

הבית מתהדר גם במטבח עם שף קבוע, בגוונים ניטרליים עם אריחים כחול ולבן, וחדר אוכל המיועד לאירוח, עם חלונות וגישה נוחה לגינה.

הכנר יצחק פרלמן (צילום מסך)

יצחק פרלמן, בן ה-76, הינו כנר ישראלי-אמריקאי, מנצח ומורה למוזיקה בעל מוניטין בינלאומי. הוא היה המנצח של הפילהרמונית של דטרויט והפילהרמונית של וסטצ'סטר. על פי ערך ויקיפדיה, פרלמן זכה פעמיים במדליית החירות הנשיאותית, ובמדליה הלאומית לאמנויות. בנוסף, הוא זכה באין ספור מדליות על אומנות. בגיל 4 חלה פרלמן במחלת הפוליו ולכן הוא נעזר בקביים ומנגן בישיבה.

כנר יצחק פרלמן מכירת נכס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד