כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
עם מברג בחזה

גוש עציון: מחבל דקר נוסע בתוך האוטובוס - ונוטרל על ידי אזרח

הטרור בישראל: נוסע בשנות השלושים לחייו נדקר הבוקר ע"י מחבל במהלך נסיעה באוטובוס, בכניסה ליישוב אלעזר שבגוש עציון | המחבל נורה ונוטרל | בית החולים שערי צדק מעדכן על מצבו: "מצבו קשה אך יציב, הועבר לניתוח" | כוחות צה"ל עורכים סריקות בזירה | שמו לתפילה

גוש עציון: מחבל דקר נוסע בתוך האוטובוס - ונוטרל על ידי אזרח
זירת האירוע צילום: הצלה ללא גבולות

אדם נפצע הבוקר (חמישי) באורח בינוני במהלך נסיעה באוטובוס ציבורי בכניסה ליישוב אלעזר שבגוש עציון. המחבל נוטרל וכוחות גדולים של צבא נמצאים בזירה. הנוסע מטופל ע"י צוותי ההצלה כשמצבו מוגדר קשה.

האירוע התרחש מעט אחרי השעה 09:00. החשוד, מחבל שעלה לאוטובוס סמוך להתנחלויות אלעזר ונווה דניאל בכביש 60 שבגוש עציון, דקר את הפצוע עם מברג באזור החזה, ונורה למוות על-ידי אזרח חמוש שהיה על האוטובוס.

זמן קצר לאחר מכן התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירושלים על גבר שנדקר בצומת נווה דניאל. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר בן 30 במצב קשה בהכרה עם פצע דקירה.

ד"ר אלון רפאל רופא מתנדב באיחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הנפגע נדקר ע"י המחבל בתוך האוטובוס. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר שמצבו התייצב הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב בינוני".

מנגד, מבית החולים שערי צדק לשם הגיע הפצוע, נמסר כי מצבו קשה אך יציב: "אל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק פונה פצוע מפיגוע הדקירה בגוש עציון, במצב קשה כבן 30 עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון עבר הערכה וייצוב ראשוני ביחידת הטראומה והועבר לחדר ניתוח".

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו של עקיבא דוב הלוי בן חנה מלכה לרפואה שלמה.

מדובר צה"ל נמסר כי התקבל דיווח על ניסיון פיגוע דקירה סמוך ליישוב אלעזר שבמרחב החטיבה המרחבית עציון וכי המחבל נוטרל.

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן התייחס לפיגוע הבוקר בגוש עציון: "פיגוע רודף פיגוע, קריסה לאומית אל מול אויב ערבי רצחני שלא מבדיל בין תושבי יהודה ושומרון לבין תושבי חדרה, בני ברק או באר שבע. הבוקר שוב פיגוע והפעם בגוש עציון, אלמלא תושייתו של תושב הגוש שפעל במהירות ובנחרצות כשחיסל את המחבל היינו חלילה סופגים אבדות קשות. ממשלת ישראל צריכה להתעורר ומהר. מול טרור רצחני פועלים ביד חזקה ונחושה, לא מתבלבלים עם ועידות שלום ריקות מתוכן כשברחובות זורם דם יהודי. ההתקפות ימשכו כל עד הערבים היושבים בקרבנו לא יבינו שאנחנו בעלי הבית בארץ ישראל. את מלחמת העצמאות הזו ננצח רק כאשר נסיר כל סימן שאלה על עתיד הארץ.

בשם כל תושבי הגוש אני שולח איחולי החלמה שלמה ומהירה לתושב הגוש שנפצע הבוקר בפיגוע ושוב מחזק את התושב שחיסל את בן העוולה. תושבים יקרים, תרכשו נשק אישי, תתאמנו בו ותיקחו אותו לכל מקום. האויב שירים את ידו על בני עמנו, חייב לפגוש את הכדור שלנו מידית ובכל מקום".

מהזירה בצומת נווה דניאל - צילום: דוברות איחוד הצלה

נווה דניאל פיגוע דקירה אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד