כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"עד שהרוחות יירגעו"

בעקבות המצב הביטחוני: עיכוב במסירת הדירות

מספר ראשי רשויות הודיעו על עצירת הבנייה בעריהם בעקבות גל הטרור, וכמה לקוחות אף מבקשים להרחיק פועלים מהמגזר הערבי מבניינים או מוסדות חינוך סמוכים, מה שיגרור עיכוב במסירת הדירות. יו"ר לשכת הקבלנים: "אין למדינה ברירה אלא לדאוג למתן אישורי עבודה לעובדים זרים נוספים"

בעקבות המצב הביטחוני: עיכוב במסירת הדירות
pixabay

קבלנים מתריעים מפני עיכוב במסירת דירות חדשות בעקבות המצב הביטחוני והדרישות להקפיא את עבודות הבנייה ולהרחיק את העובדים הפלסטינים. כך דווח ב"ישראל היום".

מספר ראשי רשויות הודיעו על הקפאת עבודות הבנייה במוסדות החינוך, אולם ישנם גם ראשי ערים שהודיעו על עצירה נרחבת יותר. בנוסף לכך לקוחות מתקשרים לקבלנים ומבקשים להרחיק פועלים מהמגזר הערבי מבניינים או מוסדות חינוך סמוכים. מה שיוביל לעיכוב בסיום עבודות הבנייה.

"המצב הביטחוני גורם למחסור נוסף בעובדים, כאשר גם ככה השוק סובל מחוסר של 30 אלף עובדי בניין, מה שיוסיף להמשך העיכובים בבניית די רות ובניינים. הבנייה גם כך מתעכבת לאור המשך מגפת הקורונה, אין למדינה ברירה אלה לדאוג למתן אישורי עבודה לעובדים זרים נוספים", אומר רוני מזרחי, יו״ר לשכת הקבלנים.

לפי שעה הוקפאה התכנית הממשלתית לתוספת של 20 אלף פועלים פלסטינים לענף הבנייה. כעת, בשל המצב הביטחוני, יש להניח שתיגנז עד להודעה חדשה. בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ טוענים: "העבר מלמד שהתעסוקה של הפלסטינים מפחיתה את הטרור ולא מגבירה אותו".

דירות חדשות מסירות עיכוב גל טרור פועלים פלסטיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד