כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
משפחה של טרוריסטים

דו פרצופי: אביו של המחבל מהטבח - חוזר בו

לא נפל רחוק מהעץ: כמה שעות אחרי דבריו של אבי המחבל מבני ברק, בהם היתמם והתנער מהטבח, הלילה הוא חוזר בו: "הוא נולד גבר, היה גבר ומת מות קדושים כגבר. הוא החזיר את חלק מהכבוד שאבד לאומה הערבית"

דו פרצופי: אביו של המחבל מהטבח - חוזר בו
המחבל בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

לאחר הפיגוע הנורא שאירע בבני ברק על ידי טרוריסט פלסטיני מג'נין שטבח בחמישה בני אדם ביניהם שוטר שניסה לעצור אותו מלהמשיך בטבח, אביו התנער בתחילה ממעשי בנו, אך לאחר שעות חזר בו, ואמר כי בנו הוא "גבר שהחזיר את הכבוד לאומה הערבית".

‏על פי הדיווח של גל ברגר ב'כאן חדשות'. אביו אמר הלילה כי "הוא נולד גבר, היה גבר ומת מות קדושים כגבר. הוא החזיר את חלק מהכבוד שאבד לאומה הערבית".

כפי שפורסם, רק אתמול אמר האבא ‏ל'כאן חדשות': "אם הייתי רואה סימן מקדים לכך שיבצע פיגוע – לא הייתי נותן לו לצאת מהבית. לא הייתי נותן לו לחשוב בכיוון הזה של פיגוע אם הייתי יודע, אף אחד לא רוצה שהבן שלו ימות, לא שמתי לב אצלו למשהו חריג ולא ראיתי סימנים מקדימים, אם היה דבר כזה – לא הייתי נותן לו לצאת מהבית בפירוש. אם הייתי יודע שהוא חושב בכיוון הזה (של פיגוע) – לא הייתי נותן לו, להפך. אף אחד לא רוצה שהבן שלו ימות. אנחנו אנשים שאוהבים את החיים, ורוצים שאנשים אחרים יחיו", כך האב.

‏עוד אמר האב כי ראה את בנו, שעובד עימו בכפר ומתגורר איתו בבית, בפעם האחרונה שעות לפני הטבח שביצע, האב התייחס לעובדה שישב בכלא בעבר ואמר כי הדבר התרחש מזמן, כשהיה בן 17, וכי נעצר לא על מעשים שעשה אלא על מה שהיה יכול לקרות, וכי מאז שיצא מהכלא הוא מחויב לעבודה שלו.

‏עוד אמר אביו של המחבל אמש ל'כאן חדשות': "הצבא נכנס והראה לי את הסרטון, אנשים מראים לי סרטונים (של הפיגוע) ואני לא מאמין". על פי הפלסטינים, אתמול נכנסו כוחות לכפר ועצרו כ-20 איש, בהם אחיו של המחבל ובן דודו. הוא התייחס למעצרים והוסיף כי "אנחנו לא אשמים בסיפור הזה, מה שעושים עכשיו זה עונש קולקטיבי". אך כאמור היום אביו של המחבל בחר להתפאר במעשי בנו.

פיגוע בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד