ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
למען אלפי משפחות

בעקבות המצב החמור: צדיקי הדור יתכנסו במעונו של מרן ראש הישיבה

מחר, יום שישי, ערב ראש חודש ניסן, יתכנסו גדולי וצדיקי הדור לכינוס תפילה חריג במעונו של מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין • את שיאו של התפילה הם יקדישו למען אותם אלה שנרתמו לסייע לאלפי משפחות שבורות שאין להם מאומה

בעקבות המצב החמור: צדיקי הדור יתכנסו במעונו של מרן ראש הישיבה
הגר"ג אדלשטיין צילום: Aharon Krohn/Flash90

בעקבות המצב הקשה השורר בארץ הקודש, ועם כלות השבעה להסתלקותו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זצוק"ל, יתכנסו מרנן ורבנן חברי מועצג"ת וגדולי התורה שליט"א לכינוס תפילה מיוחד במעונו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א.

למסירת שמות לחץ כאן>>>

כינוס התפילה הנדיר שכאמור ייערך בביתו ובראשותו של רבינו מרן ראש הישיבה שליט"א, יתקיים מחר, יום שישי, ערב ראש חודש ניסן שהוא כידוע יום המסוגל לישועה, להעתיר דווקא ביום הזה על כלל ישראל ועל תורמי קופת העיר, להיות להם שמירה והצלה והגנה מפחד פתאום ומשואת רשעים.

מדובר במעמד תפילה חסר תקדים שאנו חייבים לדאוג לכך ששמותינו ושמות צאצאינו יהיו שם בתפילה המרטיטה הזו. דווקא בשעה הקשה והחמורה הזו, זה הזמן שלנו לדאוג שגדולי וצדיקי הדור יקרעו שערי שמים בעבורינו במהלך כינוס התפילה הנדיר שייערך בערב ראש חודש ניסן הקרוב.

המצב לא פשוט בכלל, הפחד המעיק שוקר אצל כולנו, ונדמה כי במצב כזה מה שיעזור זה רק תפילותיהם של גדולי וצדיקי הדור. בדיוק מהסיבה הזו את הרגע הזה אסור לנו לפספס, פשוט אסור. תרמו כאן ועכשיו ותזכו שגדולי הדור יהיו שם בשבילכם מחר ביום המסוגל של ערב ראש חודש ניסן.

ב"קופת העיר" מציינים כי בעצרת התפלה במעמד כל גדולי הדור יתקיים ההספד המרכזי על רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זיע"א. יספידוהו: רבינו מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א, גיסו הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, כ"ק האדמו"ר ממודזיץ' שליט"א, והגאון רבי יעקב הלל שליט"א.

למסירת שמות לחץ כאן>>>

פיגוע בבני ברק קופת העיר הרב גרשון אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד