י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חפץ נזרק לעבר הבחורים

פשע שנאה: אלמונים ירו עם רובה BB לעבר בחורי ישיבה

שני בחורי ישיבה שצעדו בפלטבוש ,הותקפו ונורו מרובה BB על ידי קבוצת בריונים שחלפו על פניהם ברכב | בנס הבחורים לא נפגעו מחפץ חד שהושלך לעברם

פשע שנאה: אלמונים ירו עם רובה BB לעבר בחורי ישיבה
הבחורים בפלטבוש צילום: מתוך מצלמת אבטחה

שני בחורי ישיבה משכונת פלטבוש, ברובע ברוקלין בעיר ניו יורק, הותקפו על רקע אנטישמי, על ידי כנופיית רחוב שאנשיה נהגו ברכב. הבחורים סיפרו שהם צעדו ברחוב שדרות מקדונלד ביום שלישי בערב, כששני כלי רכב, מסוג מאזדה ו-BMW נסעו בסמוך אליהם, יושבי הרכב מסוג BMW, צעקו לעברם צעקות אנטישמיות, ירו לעברם עם רובה BB, וזרקו לעברם חפץ חד שפגע בראשו של אחד מהם. בנס אף אחד מהבחורים לא נפגע באירוע.

הבחורים ציינו כי נוסעי המאזדה צילמו את כל האירוע תוך כדי התרחשותו. ארגון השומרים של פלטבוש, ויחידת פשעי השנאה של משטרת ניו יורק, חוקרים כעת את האירוע. כחלק מהחקירה הם מחפשים אחר הרכבים שנתפסו במצלמות אבטחה. כך דיווח אתר Yeshiva world news.

קשיש נשדד והותקף בזמן שהמתין להסעה לבית הכנסת

התקיפה האחרונה של יהודים בפלטבוש, אירעה לפני שלושה שבועות, אז קשיש בן 91 הותקף על ידי אלמוני ששדד אותו והיכה אותו נמרצות בשכונת פלטבוש שברובע ברוקלין בניו יורק, התקיפה התרחשה בסביבות השעה 6:30 בבוקר.

מתנדבי ארגון השומרים של פלטבוש הגיעו לזירה ומשם מיהרו לבית הכנסת לשם נלקח הקורבן. האיש נפגע בפניו ובראשו במוט מתכת, וכספו נלקח. הוא פונה על ידי ארגון הצלה של פלטבוש לבית חולים מקומי עם חבלות בפנים.

פלטבוש תקיפה אנטישמית בחורי ישיבה אנטישמיות בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד