כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"מגיבים בלי היסטריה"

אולמרט הופתע מבנט: "לא לבש מדי צבא והסתער"

ראש הממשלה לשעבר אולמרט התראיין בעניין גל הטרור, ואמר שהוא מופתע מהתגובה של ראש הממשלה הנוכחי למרות העובדה שהוא ללא ניסיון בתפקיד: "לא הייתי מתפלא אם הוא היה עושה טעויות". הוא שיבח גם את גנץ: "פעל יוצא מן הכלל"

אולמרט הופתע מבנט: "לא לבש מדי צבא והסתער"
אהוד אולמרט/נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

השבוע, הצליחה ההסלמה הביטחונית לשנות כליל את המציאות ברחובות, זאת לאחר שלושת הפיגועים הקטלניים והטרגיים שהובילו לרציחתם של 11 ישראלים בשלוש זירות שונות.

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, קורא בראיון שקיים הבוקר (שישי) ב103fm לא ליצור תבהלה ברחובות, אך משבח את התנהלותם של ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הביטחון בני גנץ.

לדבריו, "הפיגועים של השבוע האחרון גרמו לאובדן תדמית הביטחון. אני לא חושב שהם גרמו לאובדן הביטחון. אנשים יוצאים לרחובות אבל כאשר תוכניות הרדיו והטלוויזיה מפמפמות כל הזמן לאנשים שאבד הביטחון ושאנשים פוחדים לצאת לרחובות אז אנשים מתחילים לפחד".

אולמרט אומר שהופתע מההתנהלות של בנט, "ראש הממשלה לא לבש מדי צבא והסתער בנשק שלוף על איזושהי שכונה ערבית שיש בה חשש לקיומם של מחבלים, אבל כל מה שראש ממשלה צריך לעשות הוא עשה במינונים הנכונים ובקור הרוח הנכון".

"הוא פעל נכון ואני בהחלט מופתע כי הוא נטול ניסיון בעניין הזה ולא הייתי מתפלא אם הוא היה עושה טעויות. הוא פעל נכון ואני חושב ששר הביטחון פעל יוצא מן הכלל, אני חושב שההודעות החוזרות ונישנות של שר הביטחון שמבקשות להרגיע ומתנגדות להטלת מגבלות ואיסורים והקריאה לאיפוק היא עמדה נכונה", אמר.

"אני שופט בין היתר על הניסיון שהיה לנו, ואני רואה בממשלה היום גם את בנט וגם את גנץ מגיבים באיפוק ובלי היסטריה. עכשיו שמעתי בחדשות שראש הממשלה אפשר לעשות עוד סכומי כסף למשטרה כדי להגדיל כוחות וזה נראה לי דבר נכון", סיים.

אהוד אולמרט נפתלי בנט בני גנץ גל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד