ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
לאחר פיטורי הדובר

נפילה נוספת? בר-לב צייץ בשבת וסופג לעג

לאחר שורת המבוכות על ההספד בהלוויית הנרצחת והאימוג'י הקורץ בטוויטר, שהוביל לפיטורי הדובר - ברשתות החברתיות לועגים לשר לביטחון פנים עמר בר-לב שכתב "ליבי עם משפחות הנופלים", בציוץ שפרסם במהלך השבת בעקבות חיסול המחבלים שהיו בדרכם לבצע פיגוע. זאת, למרות שאף לוחם או שוטר לא נהרג במהלך הפעילות הלילית. השר אף גילה בורות לגבי ה"זרועות" של משטרת ישראל

נפילה נוספת? בר-לב צייץ בשבת וסופג לעג
במליאת הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ברשתות החברתיות לועגים הערב (מוצאי שבת) לשר לביטחון פנים עמר בר-לב שכתב "ליבי עם משפחות הנופלים", בציוץ שפרסם במהלך השבת בעקבות חיסול המחבלים שהיו בדרכם לבצע פיגוע. זאת, למרות שאף לוחם או שוטר לא נהרג במהלך הפעילות הלילית.

‏"כבוד ללוחמי הימ"מ על חיסול המחבלים הלילה", כתב בר-לב בחשבון הטוויטר שלו במהלך השבת, "ברכות לשב"כ על איסוף המודיעין בזמן אמיתי. אירוע שלישי השבוע בו משטרת ישראל על זרועותיה, מג"ב יס"מ, והלילה גם ימ"מ חוצצת בשוטריה ולוחמיה בין הטרור לבין אזרחי ישראל ומכריעה את המחבלים. כבוד למשטרת ישראל. ליבי עם משפחות הנופלים והחלמה לפצועים".

ברשת לעגו גם לבורות של השר לביטחון פנים לכל הקשור לתחומי האחריות והטיפול שלו; הוא הגדיר את "ימ"מ" כ"זרוע" נפרדת מ"מג"ב" - זאת, בעוד ימ"מ הוא יחידה בתוך מג"ב. אמנם לא טעות דרמטית, אך מביכה מאוד למי שאחראי על משטרת ישראל.

בסביבת השר הסבירו אמנם כי עם המילים "משפחות הנופלים" הוא התכוון לאלה שנפלו במסגרת הפיגועים בבני ברק ובחדרה, אך הלעג ברשת מגיע לאחר שבר-לב חתום כבר על שורת מבוכות במהלך השבועיים האחרונים.

כזכור, בשבוע שעבר השר עורר סערה כשאמר בהלוויה של הנרצחת בפיגוע בבאר שבע, כי המחבל יישלח לכלא, וזאת בשעה שהמחבל נורה למוות על ידי אזרחים בזירת הפיגוע אתמול. "לא נשקוט עד שהפשע והפושע יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין", אמר ועורר מבוכה בקהל.

לאחר מכן, התבדח בר-לב על דבריו בציוץ שפרסם על סיכול הברחת נשקים מגבול לבנון. הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין", בתוספת אימוג'י קורץ. לאחר כשעה בר-לב הסיר את הפוסט והעלה אותו שוב מלבד השורה האחרונה השנויה במחלוקת. בעקבות כך, דוברו של השר, נתן דובלין, התפטר מתפקידו.

 

עמר בר לב טוויטר ימ"מ גל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד