כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אֶבֶן מָאֲסוּ הַבּוֹנִים הָיְתָה לְרֹאשׁ פִּנָּה

הרבי מויז'ניץ יצק את אבן הפינה למרכז העולמי של החסידות

המעמד הגדול הנחת אבן הפינה לבניין הגדול והקדוש המרכז העולמי ויז'ניץ נערך בראשות האדמו"ר לזכרו של הרבי בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל. הצלם יהושע פרוכטר מגיש גלריה 

הרבי מויז'ניץ יצק את אבן הפינה למרכז העולמי של החסידות
מעמד הנחת אבן הפינה למרכז העולמי ויז'ניץ צילום: יהושע פרוכטר

מעמד הנחת אבן הפינה נערך לבניין המרכז העולמי ויז'ניץ – בית המדרש הגדול "ישועות משה", אשר בנייתו תחל אי"ה בחדשים הקרובים, ואשר תעודתו ומגמתו היא להוות יד ושם, גלעד לשמו ולזכרו הטהור של הרבי בעל ה"ישועות משה" זצ"ל ולהנחלת אמיתו, דרכו ושיטתו, לדור ולדורות.

אור חדש על ציון תאיר ונזכה כולנו במהרה לאורו, פרצי דמע ונחלי אהבה וערגה, עבר הווה ועתיד שחברו לה יחד, כמו הסעירו והרטיטו את לבב אלפי המשתתפים, עת פתח האדמו"ר מויז'ניץ באמירת קטעי תפילה מנוסח הימים הקדושים – בהקדימו כי יומא דהילולא כ' אדר יחול תמיד באותו יום בו יחול ב' סיון, יומא דהילולא של ה"אהבת ישראל, ויום הכיפורים.

האדמו"ר מויז'ניץ יצק את אבן הפינה, ומיד לאחר מכן נתנו קולם וליבם בשירה אדירה: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו". 

בדברות קדשו העלה על נס את מסירות נפשם של קהל החסידים – הם וביתם וטפם – למען הקמת הבנין, והרעיף ברכות מאליפות מכוחו של האי יומא דהילולא רבה. גדול יהיה זה הבנין לשמו ולזכרו של האדמו"ר זצ"ל קרא, בו יהגו בתורתו וימשיכו לילך בדרכו ובמורשתו, לשנן את דבריו, ולהשריש את אמיתו, בניגון יבנה המקדש עיר צין תמלא בב"א ועוד ניגוני גאולה, נחתם המעמד הגדול.

מרכז חסידי ויז'ניץ הנחת אבן הפינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד